آرزوی باخت هیچ تیمی را ندارم/ ریسک بزرگی برای موفقیت کردیم

آرزوی باخت هیچ تیمی را ندارم/ ریسک بزرگی برای موفقیت کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا شامگاه جمعه در نشست خبری قبل از مصاف با پاختاکور در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ضمن تمجید از نوع فوتبال پاختاکور اظهار داشت: پاختاکور فوتبال مردن و زیبایی بازی کرد و فکر می‌کنم از لحاظ نوع فوتبال بهترین تیم گروه هستند و برای این موضوع به آنها تبریک می گویم.

وی افزود: ناراحتی فعلی آنها را درک می‌کنم آنها بعضی اوقات بر خلاف نوع بازی شکست می‌خوردند اتفاقی که بعضی اوقات برای ما نیز رخ داده و این موضوع را کاملاً درک می‌کنم و برای این نوع فوتبال مدرنی که اراده می‌کنند به سرمربی آنها تبریک می گویم زیرا نوع فوتبال بسیار خوبی ارائه کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران در خصوص این مصاف ادامه داد: نیمه اول بازی متعادل بود برای اینکه شانس آخر هر دو تیم بود و طبیعی بود دو تیم تا حدودی محتاط عمل کنند اما منصفانه نگاه کنیم یکم تیم حریف بهتر بودند.

اوایل نیمه دوم عجولانه بازی کردیم

وی اضافه کرد: نیمه دوم نیز در ۲۰ دقیقه ابتدایی پاختاکور بهتر بود و ما عجولانه فوتبال بازی کردیم و با خالی کردن وسط زمین و دفاع موقعیت‌های خیلی خوبی به حریف دادیم و اینجا تصمیم گرفتیم برای تغییر روند بازی ریسکی بزرگ بکنیم.

نویدکیا ابراز داشت: با ریسک بزرگی که کردیم سه چهار موقعیت فوق العاده خوب به پاختاکور دادیم و به دنبال آن شانس‌های زیادی برای خودمان به وجود آوردیم و سرانجام این ریسک‌ها نتیجه داد و باعث شد که هنوز برای صعود شانس داشته باشیم و این خیلی برای بازی آخر امیدوار کننده است.

روی کناره‌های پاختاکور ریسک کردیم

وی در خصوص نفود سپاهان از کناره‌های زمین تصریح کرد: ما در آنالیزها دیده بودیم که دو دفاع چپ و راست و حتی وینگر آنها در حمله شرکت می‌کنند برای همین ریسک بزرگ کردیم و روی چپ و راست بازی را کنترل کنیم و با تعویض‌ها روی این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران تاکید کرد: ممکن بود برای ریسکی که کردیم این بازی را ببازیم و شانس داشتیم توپ به تیرک ما خورد و دو سه موقعیت دیگر نیز گل نشد، این طبیعت فوتبال است که وقتی توپ وارد دروازه می‌شود من بهترین مربی می‌شوم اما دوباره با تمام به تیم پاختاکور تبریک می گویم.

وی در خصوص مصاف دقایق آتی الدحیل و التعاون گفت: من از دوران فوتبالم این را یاد گرفتم که برای باختن یا بردن تیمی آرزو نمی‌کنم صبر می‌کنم و نتیجه آن بازی را می‌بینم تا تیمم را بر اساس آن ساماندهی کنم هر اتفاقی بیفتد بهترین اتفاق است و من و کادر و بازیکنان در هر صورت برای بازی آخر خود را آماده می‌کنیم.

منبع : مهر