آزادی دو اسیر فلسطینی ساکن نوار غزه/ مسلح شدن صهیونیست ها در قدس

آزادی دو اسیر فلسطینی ساکن نوار غزه/ مسلح شدن صهیونیست ها در قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ستاد فرماندهی پلیس این رژیم همزمان با تشدید هشدارها درباره احتمال حملات فلسطینی‌ها علیه شهرک نشینان صهیونیست به ویژه در روزهای اعیاد یهودیان، از این شهرک نشینان به ویژه در قدس اشغالی خواست خود را به سلاح مجهز کنند.

بر اساس این گزارش، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم با اشاره به این موضوع اعلام کرد: شمار هشدارها در ارتش درباره احتمال وقوع عملیات جدید به ویژه در قدس، جنین و نابلس به ۵۰ مورد رسیده است.

در خبری دیگر، روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد: ارتش رژیم اشغالگر یک سامانه جنگی کنترل از راه دور را برای شلیک بمب‌های گازی و گلوله‌های پلاستیکی در الخلیل مستقر کرده است.

این در حالی است که خانواده «سائد الکانی» پیکر جوان فلسطینی که صبح امروز در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید را به خاک سپردند.

همچنین رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه «عادل عبدالمعطی» فلسطینی ۵۹ ساله ساکن اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را پس از ۲۰ سال اسارت آزاد کرد. این رژیم علیان ابراهیم فلسطینی ۴۳ ساله ساکن خانیونس در جنوب نوار غزه را نیز پس از ۱۹ سال اسارت آزاد کرد.

منابع فلسطینی نیز از آغاز اعتصاب غذای ۳۰ اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی برای اعلام مخالفت با بازداشت اداری خود خبر دادند. این منابع همچنین اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش سحرگاهی حدود ۳۵۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی، دروازه باب «المغاربه» را بستند. شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی هم خواستار حضور گسترده فلسطینی‌ها در این مسجد برای محافظت از آن در مقابل یورش صهیونیست‌ها شد.

منبع : مهر