آماده باش به تکواندوکاران رده های سنی پایه

آماده باش به تکواندوکاران رده های سنی پایه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد قهرمانی کشور به منظور شناسایی برترین‌های اوزان دهگانه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در دو گروه دختران و پسران رده کمربندی پوم یک به بالا از ۲۶ اردیبهشت ماه به مدت ۱۲ روز در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

در رقابتهای آزاد قهرمانی نونهالان متولدین ۸۶/۱۰/۱۱ الی ۸۹/۱۰/۱۰ در گروه دختران در اوزان (۲۹-، ۳۳-، ۳۷-، ۴۱-، ۴۴-، ۴۷-، ۵۱-، ۵۵-، ۵۹- و ۵۹+ کیلوگرم) و در بخش پسران اوزان (۳۳-، ۳۷-، ۴۱-، ۴۵-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۱-، ۶۵- و ۶۵+ کیلوگرم) برای حضور در اردوی تیم ملی به میدان مبارزه می‌روند.

همچنین مسابقات آزاد قهرمانی نوجوانان متولدین ۸۳/۱۰/۱۱ الی ۸۶/۱۰/۱۰ در بخش دختران اوزان (۴۲-، ۴۴-، ۴۶-، ۴۹-، ۵۲-، ۵۵-، ۵۹-، ۶۳-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم) و در بخش پسران اوزان (۴۵-، ۴۸-، ۵۱-، ۵۵-، ۵۹-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۳-، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم) برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده رقابتهای رده سنی نونهالان ۲۶ اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات گروه دختران آغاز شده و سپس مسابقات بخش پسران برگزار خواهد شد. مسابقات رده سنی نوجوانان نیز چهارم خردادماه با رقابت دختران آغاز شده و سپس پسران به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان ۶ الی ۹ مرداد ماه و قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ الی ۱۶ مرداد به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد و رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی نونهالان ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه و رده سنی نوجوانان ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه در مغولستان و شهر «اولان باتور» برگزار می‌گردد.

منبع : مهر