آمادگی کامل مشهد برای میزبانی از زائران عید فطر

آمادگی کامل مشهد برای میزبانی از زائران عید فطر

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد اظهار کرد: جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در هفته گذشته تشکیل و در محورهای مهم اسکان و حمل و نقل، با تاکید بر موضوع بازگشت زائران، تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران خراسان رضوی گفت: اطلاع رسانی در سطح ملی به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران نیز در حال انجام است ضمن اینکه خدمات شهری و از جمله پارکینگ برای رفاه زائران نیز همانند نوروز فراهم است.

وی افزود: کمیته اسکان با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای مشهد بیش از ۲۵۰ هزار نفر – شب اقامت اعم از دائم و موقت را پیش‌بینی کرده است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد افزود: مسئولیت محوری ارائه خدمات و میزبانی در مشهد برعهده فرماندار این شهرستان و سایر دستگاه‌های متولی در این شهر است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران خراسان رضوی گفت: امروز هم جلسه ویژه‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی در خصوص آخرین هماهنگی‌ها برای میزبانی از زائران در تعطیلات پیش رو برگزار می‌شود ضمن اینکه باید در نظر داشت که با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، امکان اقامت و اسکان مسافران در فضای باز نیست و از این رو هماهنگی‌ها برای هدایت مسافران به مجموعه‌های سرپوشیده انجام شده است.

منبع : مهر