آنچلوتی: بنزما آماده است و فردا بازی خواهد کرد/ تقابل با منچسترسیتی پایاپای خواهد بود

آنچلوتی: بنزما آماده است و فردا بازی خواهد کرد/ تقابل با منچسترسیتی پایاپای خواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (شنبه) در هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا پذیرای سلتاویگو خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: اگر بازیکنانی باشند که احساس خستگی داشته باشند، احتمال استفاده از سیستم چرخشی وجود دارد. می‌خواهم به همه بازیکنانم فرصت بازی بدهم تا بتوانند ریتم خود را حفظ کنند. ما تا پایان برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید و از این بازی‌ها برای حفظ ریتم فعلی‌مان استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه در انتقاد از برنامه بازی‌های این فصل افزود: برنامه بازی‌ها بسیار دیوانه‌کننده است. ما این فصل بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم، به همین خاطر پیش از تصمیم‌گیری درباره انتخاب ترکیب تیم، وضعیت بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهیم. لالیگا، یوفا، فیفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا اهمیتی به بازیکنان نمی‌دهند. گاهی اوقات باید برنامه بازی‌ها تغییر کند چون بازی‌ها بسیار فشرده هستند. مردم با خود می‌گویند که من بیش از حد به بازیکنان استراحت می‌دهم. ببینید ما در چهار ماه اخیر تنها هشت روز استراحت داشته‌ایم. باید درک کنید که ما هر سه روز یکبار داریم بازی می‌کنیم.

سرمربی رئال مادرید همچنین درباره وضعیت مهاجم فرانسوی‌اش خاطرنشان کرد: بنزما کاملاً آماده است و فردا بازی خواهد کرد. او به خوبی ریکاوری کرده است. به کریم هم دلیل تعویضش در بازی با چلسی را توضیح دادم. زمانی که از دید من کار حریف تمام شده است، ترجیح می‌دهم به بازیکنانم استراحت بدهم.

کارلتو در پایان درباره رویارویی با منچسترسیتی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: خواهیم دید که در تقابل دو تیم چه می‌شود. به نظرم بازی پایاپایی خواهد شد. من‌سیتی تیم بزرگی است. آنها کمی تغییر کرده‌اند و حالا گلزن فوق‌العاده‌ای (ارلینگ هالند) دارند. رئال مادرید و منچسترسیتی تیم‌های بزرگی هستند و به لطف بازیکنان باکیفیتی که دارند، می‌توانند سبک مدنظرشان بازی کنند.

رئال مادرید که در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا و پشت‌سر بارسلونای 73 امتیازی است، از ساعت 22:30 فردا (شنبه – به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف سلتاویگو می‌رود.

انتهای پیام/