ابهامات فوتبال باید در مجمع شفاف شود/بی‌خبری از تصمیم هیات رئیسه

ابهامات فوتبال باید در مجمع شفاف شود/بی‌خبری از تصمیم هیات رئیسه

جواد ششگلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وضعیت مالکیت باشگاه تراکتور تبریز در خصوص حاشیه‌های فراوان پیرامون فدراسیون فوتبال که با عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم و چند دستگی در هیأت رئیسه همراه است، پرده از ابهامات فراوان درباره این مسائل برای اعضای مجمع برداشت.

رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی تصمیم گیری درباره ادامه فعالیت عزیزی خادم و اعضای هیأت رئیسه را منوط به شفاف سازی در مجمع عمومی دهم خردادماه دانست.

مالک تراکتور همچنان زنوزی است

ششگلانی در خصوص آخرین وضعیت مالکیت باشگاه تراکتور تبریز به خبرنگار مهر گفت: آقای زنوزی همچنان فعالیت‌های باشگاه را دنبال می‌کند. مباحثی در طول فصل مطرح شد که خودش هم اعلام کرد می‌خواهد مالکیت باشگاه را واگذار کند اما این اتفاق عملی نشد و او همچنان مالکیت باشگاه را بر عهده دارد.

رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی راجع به احتمال واگذاری این باشگاه به صنایع مس تاکید کرد: این موضوع کاملاً به نمایندگان مجلس و وزارتخانه‌ها مربوط است. من هم موضوعات مختلفی را درباره تراکتور شنیدم. به هر حال باشگاه‌های بزرگ خواهان بسیاری هم دارد اما اگر قرار باشد صنایع مس فعال در آذربایجان در این زمینه ورود کند و به تراکتور کمک کند باید بسیاری از موارد لحاظ گردد که مربوط به مسائل حقوقی و اجرایی باشگاه پر طرفدار و مردمی تراکتور است.

ابهامات فوتبال باید در مجمع شفاف شود/بی‌خبری از تصمیم هیات رئیسه

مالکیت یادگار امام را به کسی ندادیم

او درباره شایعه احتمال واگذاری ورزشگاه یادگار امام تبریز افزود: چنین چیزی اصلاً مطرح نبوده و نیست. اداره کل ورزش و جوانان استان همچنان مسئول ورزشگاه است و امور مربوطه راه بهترین شکل انجام می‌دهد.

از عزل عزیزی خادم بی خبر بودیم

وی که عضو مجمع فدراسیون فوتبال است درباره حاشیه‌های به وجود آمده پس از عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما در مجمع به آقایان رأی دادیم. هیأت رئیسه هم رأی مجمع را دارد و هیچ‌گونه قانونی مبنی بر اینکه آنها برای امورات خود باید با مجمع هماهنگ کنند وجود نداشت اما تجربه ام در مدیریت ورزشی می‌گوید ای کاش آنها قبل از عزل عزیزی‌خادم با مجمع مشورت می‌کردند. من و بسیاری از اعضا در جریان عزل نبودیم و پس از اینکه این اتفاق افتاد آقایان دلایل خود را مطرح کردند.

ابهام زیاد است

ششگلانی در خصوص احتمال بازگشت عزیزی خادم به مسند ریاست فدراسیون فوتبال با توجه به حکم محرومیت دو ساله او از سوی کمیته اخلاق گفت: باید قانون بررسی شود. همه باید از آن تمکین کنند. اگر او مجوز حضور در مجمع را ندارد باید اعلام شود. به هر حال ابهامات زیادی وجود دارد که در مجمع شفاف سازی خواهد شد.

ابهامات فوتبال باید در مجمع شفاف شود/بی‌خبری از تصمیم هیات رئیسه

همه چیز به مجمع ربط دارد

رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی درباره احتمال برکناری تنی چند از اعضای هیأت رئیسه تصریح کرد: وقتی در این باره از من نظرخواهی شد اعلام کردم از خیلی مسائل بی اطلاعم و باید بدانم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد تا آن را انجام دهم. هیچ چیز فعلاً برای شخص من قطعی نیست. همه چیز مبهم است و باید آگاهی کامل پیدا کنم.

وضعیت تیم ملی فوتبال خوب نیست

او با انتقاد از برنامه‌ریزی برای تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: متأسفانه شرایط خوبی را برای آماده سازی تیم ملی شاهد نیستیم. باید فکری اساسی برای اردوهای تیم ملی شود. حاشیه‌های فدراسیون نباید تأثیری در اردوهای تیم ملی ایران داشته باشد.

منبع : مهر