ابهام در مورد حضور دی‌ماریا در جام جهانی/ دیبالا در انتظار جواب MRI

ابهام در مورد حضور دی‌ماریا در جام جهانی/ دیبالا در انتظار جواب MRI

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هنوز زمان زیادی از بازگشت آنخل دی‌ماریا به میادین نگذشته بود که این بال آرژانتینی شب گذشته (سه‌شنبه) در جریان بازی خارج از خانه برابر مکابی در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد.

دی‌ماریا که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن به یووه پیوست، هنگام آغاز یک فرار به سمت دروازه حریف، ناگهان از حرکت ایستاد و عضله پشت ران پای راست خود را گرفت.

به گزارش گاتزتا دلواسپورت؛ هنوز شدت آسیب‌دیدگی دی‌ماریا مشخص نیست اما تا فردا که معاینات تکمیلی صورت بگیرد و نتیجه اسکن‌های گرفته شده از پای او اعلام شود، مشخص نخواهد بود که دقیقاً چه مدت از میادین دور خواهد بود. نشریه میلانی اما حداقل زمان خانه‌نشینی دی‌ماریا را سه هفته و حداکثرمدت غیبت او را 40 روز اعلام کرده است؛ یعنی درست مدت زمان باقی مانده تا آغاز جام جهانی 2022. به این ترتیب مشخص نیست که دی‌ماریا بتواند سایر شاگردان لیونل اسکالونی را در جام جهانی 2022 قطر همراهی کند.

در همین حال آخرین خبر از دیگر بازیکن تیم ملی آرژانتین، پائولو دیبالا این بوده که با نظر باشگاه رم تصویربرداری MRI از پای ستاره سابق یوونتوس به تعویق افتاده است. قرار بود روز گذشته (سه‌شنبه) نوع و شدت دقیق مصدومیت دیبالا که از ناحیه عضله چهارسر ران پای چپ است مشخص شود اما هنوز این اتفاق صورت نگرفته است. در صورتی که مصدومیت دیبالا از درجه یک یا دوم باشد، او در سال 2022 دیگر نخواهد توانست برای جالوروسی توپ بزند و حتی حضورش در جام جهانی هم غیرمحتمل خواهد شد اما در صورتی که آسیب دیدگی‌اش کمتر باشد، او امید خواهد داشت که قبل از رفتن به قطر و حضور در جام جهانی بار دیگر برای رم در دربی این شهر بازی کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم