احساس ندامت ندارم چرا که حقیقت را گفتم

احساس ندامت ندارم چرا که حقیقت را گفتم

به‌گزارش خبرنگار مهر، فرهاد قائمی ملی‌پوش اسبق تیم‌ملی والیبال که پیش‌از المپیک توکیو اظهارات و اتهامات تندی علیه ولادیمیر الکنو، سرمربی اسبق تیم ملی و فدراسیون والیبال وارد کرده بود روز چهارشنبه با رأی کمیته انضباطی مواجه شد.

طبق رأی کمیته انضباطی فرهاد قائمی از صحبت‌های خود اظهار ندامت و عذرخواهی کرده بود. پس‌از انتشار رأی کمیته انضباطی از سایت رسمی فدراسیون والیبال فرهاد قائمی در پیج شخصی خود متنی را منتشر کرد و بیان کرد احساس ندامت ندارد و با وجدان راحت حقیقت را گفته‌ام.

متن فرهاد قائمی به شرح زیر است: متأسفانه احساس ندامت ندارم و با وجدان راحت می‌گویم که فقط حقیقت را گفته‌ام. البته تمام گفته‌های بنده در مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان تیم ملی تأیید شد. همچنین طی مصاحبه‌های متعدد توهین‌های زیادی به من شد که در پاسخ فقط سکوت کردم. با وجود این اتفاقات پذیرفتم که باید کلمات شایسته و رسمی‌تری برای اعلام در رسانه عمومی انتخاب می‌کردم و تنها به‌همین دلیل عذرخواهی کردم و تأکید می‌کنم تمام گفته‌های من در مصاحبه واقعیت بوده و حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم حتی اگر نتیجه محرومیت از بازی باشد.