از یک استقلالی مشت خوردم اما بی‌احترامی نکردم/ می‌دانم این آقا در آستارا میهمان چه کسانی بود!/ فقط یک بخش از مصاحبه‌ام را منتشر نکنید

از یک استقلالی مشت خوردم اما بی‌احترامی نکردم/ می‌دانم این آقا در آستارا میهمان چه کسانی بود!/ فقط یک بخش از مصاحبه‌ام را منتشر نکنید

خبرورزشی –

جنجال بزرگ بازی های هفته گذشته لیگ دسته اول در مسابقه ملوان و شهرداری آستارا برمی گشت. جایی که در طول بازی جنجال هایی بین نیمکت های دو تیم شکل گرفت و در نهایت پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا در مصاحبه ای عجیب الفاظی را به کار برد که در فضای مجازی بسیار بازتاب گسترده ای داشت. با گذشت چند روز از این اتفاقات پایان رافت در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد:

*شما تمام دوران فوتبال من چه در عرصه بازی کردن و چه در عرصه مربیگری را مرور کنید، متوجه می شوید به هیچ احد الناسی بی تربیتی نکردم. در همه این دوران ناملایماتی را دیدم اما هیچ وقت حرفی نزدم.

*زمانی هست که یک مربی از شهر دیگری به شهری می رود و مربیگری می کند و زمانی هم یک مربی در شهر خودش کار می کند. اینجا، آستارا شهر من است. الان مربی این تیم هستم، شهروند اینجا محسوب می شوم و به این شهر تعصب دارم. من بچه آستارا هستم و در این شهر بزرگ شده ام. از طرفی در استان خودم، انتظار داشتم که در دیدار با ملوان رفتار خوبی ببینم.

*گل دوم را که ملوان زد، بابک پورغلامی از نیمکت آنها بلند شد و به سمت نیمکت ما آمد و با مشت های گره کرده و الفاظ زشت جو را برهم زد. به مازیار زارع گفتم، گفت من ندیدم. پژمان نوری می گفت ندیدم؛ محمد حبیبی قسم خورد که ندیده. مگر می شود؟ من الان فکر می کنم این اتفاق برنامه ریزی شده بود. چون کسی مثل پورغلامی جرات ندارد به سمت من بیاید و آن کارها را بکند.

*عرف این است که وقتی کسی سالها برای یک تیم زحمت کشیده، وقتی وارد آن ورزشگاه می شود برایش دسته گل می برند یا تقدیر می کنند. برای ما هیچ کاری نکردند. انگار یک یهودی وارد ورزشگاه شان شده است! من دنبال این کارها نیستم اما این اتفاقات برایم عجیب است. بعد هم وقتی تیم شهرم گل خورده، می آیند سمت من و احترامم را نگه نمی دارند. شما باشید چه کار می کنید؟ عصبانی نمی شوید؟

*من هم آدم هستم و کنترلم را از دست می دهم. شما بروید مصاحبه من را کامل گوش کنید. ببینید از اول تا آخر چه گفتم. همه فقط به آن بخش پرداختند. اگر می خواهید پایان رافت را تخریب کنید آن بخش را منتشر کنید اما اگر دنبال عدالت هستید کل مصاحبه من را گوش کنید.

*آدمی نیستم که به کسی بی احترامی کنم. مگر وقتی پرویز برومند جلوی صد هزار تماشاگر با مشت به صورت من زد، بی احترامی کردم؟ واکنشی نشان دادم؟ من فقط می خواستم بدانم که چرا به من فحش می دهند؟ چرا به شهرم و هم استانی های انزلی چی ها فحش می دهند؟ من که بخیل نیستم ملوان با ۷۰ میلیارد هزینه باید هم به لیگ برتر برود. مگر از من چیزی کم می شود؟ اما انتظار ندارم این چنین فحش بشنوم.

*آقای زارع! شما که نان و نمک آستارایی ها را خوردی. من که می دانم در آستارا میهمان چه کسانی بودی. این کارها برای چیست؟ مگر ما پارسال ملوان را با سرمربیگری شما نبردیم؟ آیا بحثی پیش آمد؟ بدترین فحش های عمرم را در این چند روز شنیدم، این کارها چه معنی ای می دهد؟

*من فقط از مردم می خواهم کل مصاحبه من را گوش کنند و ببینید حق با کیست. به فدراسیون و کمیته انضباطی هم دفاعیه دادیم و به دیده منت هر تصمیمی بگیرند می پذیرم. من بچه آستارا هستم و فقط از کمیته انضباطی می خواهم عدالت را در این ماجرا در نظر بگیرد و نسبت به آن رای بدهند.

منبع : خبرورزشی