استقلال در هر دو جام مدعی قهرمانی است/جام حذفی قاعده خودش را دارد

استقلال در هر دو جام مدعی قهرمانی است/جام حذفی قاعده خودش را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور میزبان نساجی است و در صورتی که آلودگی هوا برنامه این بازی را تغییر ندهد، دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی دو تیم به مصاف هم می‌روند.

در این خصوص این بازی ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال و نساجی در این فصل دو بازی در لیگ انجام داده‌اند که هر دو بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود و این موضوع می‌تواند این نوید را بدهد که این بازی هم می‌تواند با کیفیت و تماشاگر پسند باشد.

وی ادامه داد: نساجی با اینکه از تیم‌های بالای جدول نیست، اما تیمی است که به ارائه فوتبال با کیفیت آن هم روی زمین اهمیت می‌دهد و برای همین آنها ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را برای میزبانی‌های خود انتخاب کردند. از سوی دیگر استقلال هم تیمی است که مقابل حریفانی که فوتبال بازی می‌کنند ارائه گر فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند است.

استقلال در هر دو جام مدعی قهرمانی است/جام حذفی قاعده خودش را دارد

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلالی‌ها با اینکه تیمی خوب و مدعی در این فصل دارند و در هر دو جام حذفی و لیگ مدعی قهرمانی هستند، اما دو بازی اخیرشان را با تساوی به اتمام رسانده‌اند و قطعاً به دنبال بازگشت به نوار پیروزی هستند. در جام حذفی اولین اشتباه آخرین اشتباه هر تیمی است و آبی پوشان دوست ندارند این اشتباه را مقابل نساجی مرتکب شوند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: در دیداری قبلی تیم آنالیز و کادر فنی استقلال سازمان دفاعی‌اش را تغییر داد و این باعث شد چند فرصت گل برای تیم حریف پیش بیاید. امیدوارم از این بازی به بعد مجیدی تیمش را به تنظیمات قبل باز گردانده و بار دیگر از سیستم دفاعی ۳ نفره که مدافعانش به آن عادت دارند بازگرداند. در دیدارهای حذفی حتی یک موقعیت گل هم که به حریفان بدهید زیاد است؛ چون ممکن است دیگر فرصتی برای جبران نباشد.

منبع : مهر