اصل روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود

اصل روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد ظهر جمعه در سخنرانی راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: اصل روز قدس ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود، اگر بخواهیم مسائل مربوط به نهضت امام راحل را جمع آوری کنیم یکی از اصلی‌ترین اصول نهضت امام، مبارزه با اسرائیل جنایتکار است و امروز ما در حقیقت ندای این مرد الهی را لبیک گفتیم.

وی افزود: برائت جستن، اعلام انزجار و مرگ گفتن برای مشرکان از جمله مسائلی است که در آیات قرآنی آمده و امام راحل به دلیل اینکه بیت المقدس قبله اول مسلمین بوده، این اصل را در نهضت خود به ما آموزش داد.

نماینده مردم اردستان در مجلس خاطرنشان کرد: فرمان دین ما این است که از مظلومان در سراسر جهان حمایت کنیم به‌خصوص در مواردی که یک ملت مسلمان مورد ظلم افراد ظالم قرار گرفته‌اند و باید مبارزه با ظالمان را در دستورکار قرار دهیم.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: امام راحل از اسرائیل همچون یک غده سرطانی یاد می‌کردند چرا که اگر جلوی این رژیم گرفته نشود گسترش می‌یابد و تا هنگامی که جهان اسلام را از حیث فرهنگ، ماهیت نابود نکند، دست بر نمی‌دارد بنابراین مبارزه با این رژیم ضرورت دارد.

وی یادآور شد: جبهه‌های مقاومت برای اولین بار امسال از چند نقطه همزمان به اسرائیل حمله کرده‌اند و این موضوع ابتکار عمل شهید سلیمانی بود و این سردار شهید تمام عمر خود را در جبهه‌های سوریه و فلسطین بود تا اینکه هدف اصلی را محقق کند.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: راه و روش اسرائیلی‌ها خبیث است و همچون درختی بوده که ریشه ندارد و این اسرائیل ذاتاً نابودشدنی و رفتنی است گرچه ممکن است این نابود شدن دیر و زود داشته باشد اما نهایتاً اسرائیل نابود خواهد شد.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: رهبر انقلاب در در سخنان خود فرمودند که دشمن در رابطه با عفاف و حجاب با نقشه وارد شده است بنابراین در ارتباط با این موضوع در مجلس، جلسات و بررسی‌های بسیاری با سازمان‌ها و نهادهای مربوطه انجام شده است.