اظهارات رئیس فدراسیون کرواسی بعد از امضای قرارداد با اسکوچیچ

اظهارات رئیس فدراسیون کرواسی بعد از امضای قرارداد با اسکوچیچ

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ پس از برکناری از هدایت تیم ملی فوتبال ایران سرانجام مقصد بعدی خود را مشخص کرد و به عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۱ سال کرواسی انتخاب و معرفی شد.

«ماریان کوستیچ» رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی بعد از امضای قرارداد با اسکوچیچ گفت: بسیار خوشحالیم که با این مربی مشهور، موفق و اثبات شده به توافق رسیدیم؛ چیزی که نشان می دهد تا چه حد برای پیشرفت فوتبالیست های جوان خود اهمیت قائلیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی افزود: از دراگان تشکر می‌کنم که پیشنهاد ما را پذیرفت و در مورد این چالش تصمیم گرفت، هرچند که پس از یک کار عالی در تیم ملی ایران، او به شدت مورد توجه باشگاه‌ها و فدراسیون‌های متعددی بود.

کوستیچ در پایان گفت: برای دراگان آرزوی موفقیت دارم. او از حداکثر حمایت فدراسیون برای دستیابی به نتایج و اهداف توسعه ای که با هم تعیین کرده ایم برخوردار است.

اسکوچیچ هم که باید کمتر از ۷۰ روز دیگر با تیم کرواسی در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کند، در خصوص قبول هدایت تیم زیر ۲۱ سال کرواسی گفت: من این نقش را با غرور، جاه‌طلبی و خوش‌بینی فراوان به عهده می‌گیرم و از کوستیچ رئیس فدراسیون کرواسی به خاطر اعتمادی که داشت تشکر می‌کنم.

وی افزود: ایگور (مربی سابق تیم جوانان کرواسی) کار بسیار خوبی در این تیم انجام داد. آرزوی من این است که با بهترین عملکرد ممکن جام ملت های اروپا را به پایان برسانیم و سپس شروع به جمع آوری و ساختن نسل جدید کنیم. ما واقعاً بازیکنان با استعداد و باکیفیتی داریم. مشتاقانه منتظر این چالش هستم که با دانش و تجربه خود به آنها کمک کنم تا پتانسیل های خود را شناسایی کنند.