اقتدار دفاعی ایران توان هر اقدامی را از دشمنان سلب کرده است

اقتدار دفاعی ایران توان هر اقدامی را از دشمنان سلب کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جشنواره مالک اشتر این سازمان،گفت: ارزیابی مقام معظم رهبری از وضعیت معنوی کارکنان نیروهای مسلح و کارکردهای سازمان‌های عقیدتی سیاسی در راستای انجام رسالت و مأموریت‌های این سازمان تحت عنوان «اِشراف فرماندهی» نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه همواره میزان آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مسلح توسط فرماندهی معظم کل قوا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: علاوه بر سنجه‌های آمادگی رزمی و دفاعی، کارکردهای نهاد عقیدتی سیاسی در خصوص ارتقای معنوی، هوشیاری، بصیرت و سایر مؤلفه‌های اخلاقی و رفتاری کارکنان نیروهای مسلح نیز از سوی دفتر اشراف مقام معظم فرماندهی کل قوا بررسی می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه اقتدار امروز نیروهای مسلح به واسطه‌ی منویات امام خامنه‌ای حاصل شده است، گفت: قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر همگان آشکار است و این موضوع را دوستان و حتی دشمنان نیز تأیید می‌کنند و بر آن صحه می‌گذارند.

آقاجانپور ادامه داد: به دلیل اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که فرمانده معظم کل قوا صراحتاً عنوان می‌کنند آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار دفاعی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توأم با اقتدار معنوی معنا پیدا می‌کند، افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر قدرتمند شدن و قوی شدن است؛ قدرتی که با تربیت نیروهای مکتبی، مؤمن، مجاهد، متعهد و باایمان باشد و امروز مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی، سازمان حفاظت اطلاعات و بدنه صنعت دفاعی وزارت دفاع به‌صورت یک سلسله زنجیر به یکدیگر متصل اند و این اقتدار را تکامل بخشیده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع همچنین با اشاره به نخستین سالگرد شهادت دانشمند شهید «محسن فخری‌زاده» گفت: این دانشمند شهید، نخبه‌ای بود که به کار به‌عنوان فریضه و تکلیف الهی نگاه می‌کرد و در دوران خدمتِ صادقانه خود به جایگاهی رسید که دشمن از او واهمه داشت.

آقاجانپور با بیان اینکه دشمن تنها از سلاح و پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی نمی‌ترسد، خاطرنشان کرد: اراده، ایمان، تقوا و انگیزه الهی کارکنان صنعت دفاعی و دانشمندانی همچون شهید فخری‌زاده بر اعتلای قدرت دفاعی جمهوری اسلامی افزوده است.

جشنواره مالک اشتر سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور حجت الاسلام آقاجانپور رئیس این سازمان، سردار سرتیپ «مهدی فرحی» جانشین وزیر دفاع، امیر سرتیپ «سعید» معاون هماهنگ‌کننده وزات دفاع، دبیر اشراف و معاون هماهنگ‌کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، جمعی از مدیران عامل و رؤسای ادارات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به میزبانی شرکت صنایع الکترونیک (صاایران) برگزار شد.

منبع : مهر