اونانا از تیم ملی کامرون خداحافظی کرد

اونانا از تیم ملی کامرون خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌ اونانا دروازه‌بان اینتر که در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ریگوبرت سانگ سرمربی تیم ملی فوتبال کامرون به اختلاف‌نظر خورد و از این تیم برای دو بازی پایانی‌اش در مرحله گروهی این رقابت‌ها مقابل صربستان و برزیل کنار گذاشته شد، در سن 26 سالگی از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد.

در پیام خداحافظی وی آمده است: «داستان من با تیم ملی کامرون به پایان رسیده است. بازیکنان می‌آیند و می‌روند، نام‌ها زودگذر هستند، اما کامرون پیش از هر شخص یا بازیکنی است. کامرون جاودانه است و عشق من به تیم ملی و مردم که همیشه از ما حمایت کردند، جاودانه است. احساسات من هرگز تغییر نخواهد کرد. قلب کامرونی من به تپیدن ادامه خواهد داد و هر کجا که بروم همیشه برای اهتزار پرچم کامرون تا آنجا که ممکن است، می‌جنگم».

در بخش پایانی پیام دروازه‌بان اینتر آمده است: «من به‌عنوان یک هوادارِ کامرون به حمایت از این تیم ادامه خواهم داد، همان کاری که بیش از 27 میلیون کامرونی در هر بازی انجام می‌دهند. تنها می‌توانم از همه کسانی که به من اعتماد کردند و معتقد بودند که می‌توانم به این تیم چیزهایی اضافه و کمک کنم، تشکر کنم».

اونانا بین سال‌های 2016 تا 2022 عضو تیم ملی فوتبال کامرون بود و در این مدت در 34 بازی درون دروازه این تیم آفریقایی ایستاد.

انتهای پیام/