ایجاد طرح‌های توسعه‌ای در حوزه قطعات خودرو اولویت دارد

ایجاد طرح‌های توسعه‌ای در حوزه قطعات خودرو اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از چند شرکت صنعتی در حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: مهمترین تضمین برای حفظ رشد شرکت‌ها، برنامه تولیدی است و به همین دلیل نیاز است تا این برنامه‌ها بر اساس فعالیت‌های دانش‌بنیان ایجاد شود تا در نهایت منجر به جهش اقتصادی نیز شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ساخت قطعات خودرو در استان خراسان رضوی افزود: قطعه‌سازی با توجه به حجم بالای مورد نیاز، دارای اهمیت زیادی است تا صنعت خودروسازی در استان پیشرفت بیشتری پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز سعی شد تا از چند شرکت مختلف قطعه‌سازی خودرو بازدید شود تا ضمن بررسی وضعیت فعلی آنها، در جریان طرح‌ها و برنامه‌های توسعه و گسترش آن‌ها قرار گیریم و برای حل مشکلات آن‌ها در قالب ستاد تسهیل و یا استفاده از شیوه‌های دیگر، قابلیت تصمیم‌گیری برای کاهش مشکلات وجود داشته باشد.

نظری بیان کرد: در مسیر گسترش فعالیت‌ها، فراز و نشیب‌هایی وجود دارد که با همدلی و همکاری باید موانع موجود را کاهش داد، این در حالی است که تلاش ما نیز بر گسترش صنایع مادر و پیشران بر اساس نیاز استان است، زیرا نهایت این موضوع موجب افزایش، ارزش افزوده در سطح استان خراسان رضوی خواهد شد.

منبع : مهر