این 2 نوجوان را شناسایی کنید + عکس چهره‌باز

این 2 نوجوان را شناسایی کنید + عکس چهره‌باز

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ۲۷ مهرماه سال جاری، مرد جوانی با مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی گفت: چند روز قبل از افغانستان برای دیدن برادران ۱۶ و ۱۲ ساله‌ام  به ایران سفر کردم اما هنگامی که به محل زنگی آنها رفتم پی‌بردم آنها در محلی که از آنها آدرس داشتم، حضور ندارند.

به دنبال اعلام این خبر، رسیدگی به پرونده مفقودی ۲ نوجوان افغانستانی در دستور کار غلامحسین صادق‌زاده؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جرائم جنایی آغاز شد و تحقیقات ابتدایی تیم جنایی نشان داد، این 2 کودک به موادمخدر اعتیاد دارند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، این 2 پسر نوجوان پس از مهاجرت به ایران، مشغول جمع کردن ضایعات در سطح خیابان‌های شهر تهران بودند و به طرز مشکوکی ناپدید شدند که برادر آنها پس از اطلاع از این حادثه موضوع را به پلیس آگاهی گزارش داده است.

کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در گام نخست با دستور بازپرس جنایی از پزشکی‌قانونی، بهزیستی و کمپ‌های ترک اعتیاد استعلام گرفتند اما اثری از این 2 برادر نوجوان یافت نکردند و در ادامه احتمال دادند افراد مفقود شده به دلایل نامشخصی از تهران رفته‌اند.

دادسرای امور جنایی ,

به گزارش تسنیم، با دستور غلامحسین صادق‌زاده؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی عکس این 2 نوجوان مفقود شده برای شناسایی توسط مردم انتشار پیدا کرده است و کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی همچنان به جست‌و‌جوی افراد مفقود شده ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم