بابایی: هیچ تیمی در فصل جدید لیگ برتر والیبال حاشیه امنیت ندارد

بابایی: هیچ تیمی در فصل جدید لیگ برتر والیبال حاشیه امنیت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین بابایی درباره آمادگی تیم شهرداری گنبد برای شروع لیگ برتر اظهار کرد: حدود سه ماه تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. روند تیم خوب است و منتظر ورود به مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: در لیگ امسال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد چون تیم‌های خوبی حضور دارند و تمامی تیم‌ها حداقل دارای دو بازیکن ملی‌پوش هستند. دو سه تیم جدیدی هم که آمده‌اند با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتند، بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و مدعی‌اند.

بابایی با بیان این که سیاست باشگاه شهرداری گنبد پرورش بازیکنان جوان و بومی است، تصریح کرد: یکی از اهداف باشگاه در لیگ امسال بازیکن سازی است. تیم گنبد تلاش دارد برابر تمامی تیم‌ها بازی خوبی از خود ارائه کند و تماشاگران را راضی نگاه دارد. سعی داریم در لیگ بمانیم و نیم نگاهی هم به مرحله پلی‌آف داریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد افزود: امسال با توجه به‌ این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در پیش دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان وجود دارد و آسیب‌ها کاهش می‌یابد. تنها موضوعی که باعث اذیت تیم گنبد شده از دست دادن میزبانی و بحث کفپوش سالن‌ها است.

وی با یادآوری این‌که استانداردسازی آسیب بازیکنان را کاهش می‌دهد، تاکید کرد: والیبال ایران، جهانی است و در المپیک و لیگ جهانی هم شرکت می‌کند. بازیکنان بسیاری در تیم‌های ملی و رده‌های سنی حضور دارند که باید سلامتی آن‌ها حفظ شود. این تصمیم فدراسیون روند خوبی است و ان شاالله ما هم اگر بتوانیم در حد توان اجرا می‌کنیم، اما شهر گنبد یک سالن چندمنظوره دارد که دیگر رشته‌ها هم از آن استفاده می‌کنند.

سی ‎و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز می‌شود تا این رقابت‌ها نسبت به سال قبل ۲۸ روز زودتر آغاز و از فشردگی مسابقات تا حدی کاسته شود.

لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ با حضور ۱۴ تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز خواهد شد.

منبع : مهر