بازار در انتظار تعیین تکلیف قیمت گذاری خودرو/ دلار خودرو را گران نکرد

بازار در انتظار تعیین تکلیف قیمت گذاری خودرو/ دلار خودرو را گران نکرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با وجود افزایش قیمت ها در بازار ارز امروز بازار خرید و فروش خودرو واکنش چندانی به این موضوع نداشت و به نوعی در مقابل افزایش قیمت ها مقاومت می کند البته در برخی محصولات ایران خودرو بازار شاهد افزایش قیمت هاست اما موضوع قیمت گذاری خودرو عاملی شده تا کمتر خریداری حاضر به خرید خودرو آن هم در شرایط فعلی باشد.

فعالان بازار خودرو می‌گویند معاملات در بازار به صفر رسیده اگر هم خرید و فروشی انجام می شود بسیار اندک بوده و مشتریان به قید ضرورت اقدام به معامله می کنند. البته بر خلاف تمام صحبت ها خبر آزاد شدن خودروهای دپو شده در گمرک نتوانسته  تأثیراتی بر بازار داشته باشد چرا که میزان این خودروها حدود 2 هزار دستگاه است که این تعداد تغییرات چندانی بر قیمت خودروهای وارداتی موجود در بازار نخواهد گذاشت.

در بازار امروز خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ پنج ۳۰۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۳۰ میلیون تومان سمند ال ایکس ۲۵۶ میلیون تومان، رانا پلاس ۲۷۹ میلیون تومان، و پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۲۴۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

علاوه براین دنا با قیمت ۳۴۴ میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ با قیمت ۱۷۲ میلیون تومان، ساینا ۱۷۰ میلیون تومان، کوئیک دنده ای ۱۷۴ میلیون تومان، تیبا دو ۱۶۸ میلیون تومان و رانا ال ایکس ۲۴۴ میلیون تومان فروخته می شود. 

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم