بازداشت متهم اصلی پرونده قتل در "سفره‌خانه خانه آذربایجان"

بازداشت متهم اصلی پرونده قتل در "سفره‌خانه خانه آذربایجان"

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یکشنبه ۲۴ مهر ماه جاری، پرسنل بیمارستان لقمان‌حکیم مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دادند که با اعلام این خبر تیمی از کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم داسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از حضور در  بیمارستان  با جسد مرد حدوداً 31 ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربات قمه روی تخت اورژانس فوت کرده بود و توضیحات پرستاران بیمارستان نشان می‌داد متوفی با پدرش که آثار ضرب و جرح روی بدنش وجود دارد به این مرکز درمانی مراجعه کرده‌ است.

تیم‌ جنایی به دنبال دریافت این اطلاعات، پدر متوفی را هدف تحقیق قرار دادند؛ وی به افسر پرونده گفت: همراه با وکیل و پسرم در سفره‌خانه در خیابان آذربایجان نشسته بودیم که ناگهان یک پدر و پسر که از قبل با آنها اختلافات مالی داشتیم، وارد سفره‌خانه شدند و ما را هدف ضربات مهلک قمه قرار دادند، پس از این حادثه همراه با پسرم به بیمارستان‌ لقمان‌حکیم منتقل شدیم.

کارآگاهان به دنبال اظهارات پدر مقتول برای یافتن سرنخ راهی سفره‌خانه شدند و پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته لحظه به لحظه صحنه وقوع قتل را مشاهده و در ادامه با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه یکی از متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس وهابی راهی محل مورد نظر شدند و متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند؛ این متهم در بازجویی‌های فنی به جرم آغاز نزاع مرگبار به‌همراه با پدر خود در قهوه‌خانه خیابان آذربایجان معترف شد و تحقیقات تکمیلی نشان داد، پدر وی ضربات مرگبار قمه را به مقتول زده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۷ مهرماه، متهم اصلی پرونده با مراجه به اداره دهم پلیس آگاهی به جرم قتل مرد جوان در سفره‌خانه‌ خیابان آذربایجان اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم، با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌ جنایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم