بازی با تیم‌های انتهای جدول سخت است/ با تمام توان بازی خواهیم کرد

بازی با تیم‌های انتهای جدول سخت است/ با تمام توان بازی خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه ۱۸ دی با برگزاری هفت دیدار پیگیری ‌شد و تیم پیکان در شهرآورد تهران سایپا را شکست داد.

سرمربی تیم پیکان پس از برد سه بر یک مقابل تیم سایپا تهران اظهار کرد: مسابقه برابر سایپا از نظر فنی بازی بسیار خوبی بود. در بخش‌هایی از مسابقه حساسیت‌هایی وجود داشت و در کل نوسان بازی زیاد بود.

پیمان اکبری افزود: شروع خوبی نداشتیم و سایپا از این شروع بد به نحو احسن استفاده کرد اما در ست‌های بعد اولین کاری که کردیم این بود که حمله اول را قوی شروع کردیم و در نهایت توانستیم ست را از آن خود کنیم.

سرمربی پیکان ضمن تبریک به تیم سایپا که عملکرد خوبی در دفاع به ویژه در ست اول داشت، گفت: سه امتیاز مسابقه برایمان مهم بود و هفته گذشته با مس و این هفته با سایپا بازی کردیم؛ بازی مقابل این تیم‌ها سخت است چون در انتهای جدول قرار دارند و با تمام وجود بازی می‌کنند. برای این تیم‌ها هر بازی مثل فینال است و هر امتیاز جایگاهشان را تغییر می‌دهد و این برای تیم‌هایی که مقابلشان قرار می‌گیرند، سخت است.

وی در خصوص برنامه این تیم در هفته آینده بیان کرد: هفته آینده با تیم راه‌یاب ملل مریوان دیدار خواهیم داشت. مریوان تیم خوبی است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و والیبال را خوب بازی می‌کند. باید تمام توانمان را برای بازی با این تیم بگذاربم.

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، ایفاسرام اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند اصفهان، هورسان رامسر و پیکان تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

پیکان تهران با ۱۱ برد و ۳۵ امتیاز در جایگاه سوم و سایپا با سه برد و ۱۳ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول این رقابت‌ها قرار دارند.