بازی سختی  داریم/ اگر به داور اعتراض کردیم اخراجمان کنند

بازی سختی داریم/ اگر به داور اعتراض کردیم اخراجمان کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف استقلال و آلومینیوم به این شرح است:

بازی؟

این فصل بازی‌ها خیلی بهم نزدیک است و مسلما فردا بازی سختی داریم ولی در طول هفته با بازیکنانمان صحبت کردیم و خودمان را آماده یک بازی خوب کردیم. با توجه به اینکه آلومینیوم تیم بسیار خوبی است، به آقای خطیبی تبریک می‌گویم که تیم بسیار خوبی را مهیا کرده است و طبیعتا بازی سختی داریم و امیدوارم هواداران دو تیم یک بازی زیبا را ببینند.

دلیل موفقیت و رکوردشکنی استقلال؟

بیشترین سهم را در این خصوص بازیکنان تیم داشته‌اند و همچنین مدیریت باشگاه که خیلی کمک کردند تا تیم در فضایی خوب به کار خود ادامه دهد. از بازیکنانم ممنونم. قولی که به هوادارانمان می‌دهیم این است که من و بازیکنان استقلال همه تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم.

داوری علیه استقلال؟

من یک کاری که فکر می‌کنم بعد از بازی با پرسپولیس با همکارانم انجام دادیم، این است که کوچکترین اعتراضی به داور نکردیم و این را از داورهای چهارم هم می‌توانید بپرسید. با توجه به اینکه امکانات داوران خیلی ضعیف است و نه سیستم رادیویی دارند و نه امکانات دیگر، به داور چهارم گفتم هرکدام از کادرم اعتراض کرد، او را اخراج کن. ما سه – چهار بازی است که کوچکترین اعتراضی به داور نکرده‌ایم و فکر می‌کنم داور در فضای آرام بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد. درباره اتفاقات گذشته هم نمی‌خواهم به گذشته برگردم و داورهای خوبی داریم و ان‌شاءالله هفته به هفته روند داوری‌ها هم بهتر شود. کاری که ما انجام دادیم و امیدوارم بقیه تیم‌ها هم انجام دهند، من، کادرم و بازیکنانم اجازه نداریم به داور اعتراض کنیم. ما در بازی قبلی هم کمترین بحثی با داور چهارم نکردیم و با شروع بازی به داور چهارم گفتم هرکدام از کادرم اعتراض کرد، او را اخراج کن. ان‌شاءالله بقیه تیم‌ها هم این کار را بکنند تا داوران بتوانند در فضایی آرام کار خود را انجام دهند.

جوانان استقلال؟

همه جای دنیا این کار را می‌کنند. بالاخره باشگاه استقلال یک ویترین برای بازیکنان جوان است که خود را در آن نشان دهند و به تیم‌های بهتر بروند. آیا باشگاه منچستر سیتی پول خرید بازیکن ندارد که بازیکن ۲۱و ۱۹ ساله را بازی می‌دهد. جوانان باید خود را نشان دهند و علاقه زیادی دارم که بازیکنان جوان در تیمم بازی کنند و خوشبختانه امسال بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم و مطمئن باشید هفته به هفته جوانان ما خود را بیشتر نشان می‌دهند و آینده برای آن‌هاست و من اعتقاد زیادی به جوانان تیمم دارم.

دلیل موفقیت آلومینیوم؟

من چندین بازی آلومینیوم را نگاه کردم و فکر می‌کنم این تیم نظم بسیار خوبی دارد و بیشترین سهم را آقای خطیبی دارد که این تیم را منظم کرده است. بازیکنان آنچنان مشهوری ندارند ولی تیم یکدستی هستند و به همین دلیل موفق بوده‌اند و نتایج خوبی گرفته‌اند. ما فردا بازی سختی داریم و امیدوارم هواداران دو تیم بازی خوبی را ببینند.

حل مسئله رشید مظاهری؟

بله امروز با ما تمرین کرد.

منبع : مهر