بانک‌های خوزستان برای حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی داشته باشند

بانک‌های خوزستان برای حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی ظهر امروز شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بانک‌های خوزستان خطاب به مسئولان امر تاکید کرد: اجازه جولان انسان‌های ناسالم در سیستم بانکی را ندهید و از شکل‌گیری بستر و زمینه رشد این افراد جلوگیری کنید.

وی با تاکید بر حمایت از صنایع تبدیلی کشاورزی، پیدا کردن بازارهای هدف، ایجاد ثروت و تولید اشتغال افزود: از روند اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال بین اقشار مختلف بویژه در سطح روستاها حمایت شود چرا که این کار موجب سعادت اخروی ما و جلب رضایت این اقشار و تحکیم نظام می‌شود.

حسینی محراب اضافه کرد: در توزیع اعتبارات و تسهیلات از ایجاد تبعیض، رانت و شکل‌گیری روابط، به‌ویژه روابط مبتنی بر همشهری گری و طایفه‌ای جلوگیری شود.

استاندار خوزستان با یادآوری دستورات رئیس جمهور و خط مشی دولت در اولویت قرار دادن مسکن و اشتغال تاکید کرد: از مدیریت بانک‌ها انتظار می‌رود ارتباط دوسویه با صنعت و مسکن برقرار کنند و برای تسهیلات در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خوزستان خطاب به مدیران بانکی حاضر در این نشست گفت: نسبت به تحقق تفاهم نامه‌ها و قراردادهای فاینانس، سرمایه گذاری و تأمین مالی که در سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان به امضا رسیدند، اهتمام جدی داشته باشید.