باید بهتر عمل می‌کردیم/ تاثیر منفی مصدومیت‌ها

باید بهتر عمل می‌کردیم/ تاثیر منفی مصدومیت‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کوهیان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بعد از شکست مقابل شهرداری گرگان در خصوص روند بازی اظهار داشت: کوارتر سوم را خوب بازی نکردیم و در این کوارتر روند بازی بهم خورد.

وی افزود: در کوارتر چهارم تاحدی جبران کردیم، در مجموع اگر برخی لحظات اتفاقات مدنظر ما رخ می‌داد شرایط بهتر می‌شد، از طرفی در مهار بازیکن خارجی شهرداری گرگان خوب عمل نکردیم و بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با اشاره به تأثیر منفی مصدومیت بازیکنان بر روند تیم ادامه داد: بعد از بازی با سیرجان ۷ بازیکن آسیب‌دیده داشتیم، این بازیکنان با پزشک همه تلاش خود را کردند که به این بازی برسند.

وی اضافه کرد: سجاد مشایخی متأسفانه هنوز مشکل دارد، زیرا آسیب‌دیدگی او شدید است، اما با وجود این مصدومیت‌ها بازیکنان با دل و جان کردند و بازی سختی داشتیم.

کوهیان افزود: فکر می‌کنم اگر برخی لحظات روند بازی را حفظ می‌کردیم، شرایط فرق می‌کرد، اما از همین لحظه بازی تمام شد و همه چیز از نو شروع می‌شود، چهارشنبه برای بازی جدید این‌جا هستیم و بازی متفاوتی نمایش می‌دهیم.

وی در خصوص شرایط داوری تصریح کرد: یک یا دو صحنه اشتباه شد اما عمدی نبود، داوران سعی کردند خیلی خوب مدیریت کنند و کارشان را خوب انجام دادند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان اینکه در بازی دوم همه چیز از صفر شروع می‌شود، گفت: مشایخی در حال فیزیوتراپی است و مشخص نیست به بازی بعدی برسد یا نه.

منبع : مهر