برای آینده پرسپولیس برنامه‌های ویژه‌ای داریم/ قول قهرمانی ششم!

برای آینده پرسپولیس برنامه‌های ویژه‌ای داریم/ قول قهرمانی ششم!

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صدری که از چند ماه قبل مسئولیت باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفته بود توانست پرونده سنگین بدهی به سرمربی پیشین این تیم و دستیارانش را ببندد تا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود و یحیی گل محمدی بتواند بازیکنان مد نظرش برای ادامه رقابتهای لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را به خدمت بگیرد.

صدری که از سوی اعضای هیات مدیره به عنوان گزینه مدیرعاملی به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان معرفی شده است، ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه های گروهی شرکت کرد و به تشریح اقدامات صورت گرفته در این مدت پرداخت.

برای آینده باشگاه برنامه ویژه ای داریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ابتدای صحبت هایش گفت: در یک سالی که در باشگاه هستیم اولین کنفرانس خبری را برگزار می کنیم که می خواهیم درباره یکسری مسایل گفتگو کنیم. خیلی دوست دارم درباره گذشته هر سوالی بود بپرسید و جواب بدهم اما برای آینده برنامه ویژه ای داریم.

قول قهرمانی ششم برای پرسپولیس

صدری در ادامه تاکید کرد: اگر قرار باشد اولین قول را بدهیم کسب قهرمانی ششم است. برای ما مهم این است که بتوانیم این قهرمانی را به دست بیاوریم و تقدیم به هواداران کنیم. البته مشکلات مالی فراوان و ایرادات زیادی وجود دارد که سعی می کنیم نداشته باشیم.

ادامه دارد…

منبع : مهر