برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ می‌جنگیم

برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک نعمتی شامگاه دوشنبه پس از پیروزی سه گله پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه فولادشهر، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم از این مرحله جام حذفی عبور کنیم و به هواداران تبریک می‌گویم. امیدوارم امسال نیز مثل چند سال قبل قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را به دست بیاوریم. متأسفانه در آسیا حاضر نیستیم، اما امید زیادی به کسب این دو جام داریم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمرکز بیشتر پرسپولیس در مسابقات لیگ‌برتر نسبت به جام حذفی، توضیح داد: شانس در جام حذفی دخالت دارد، چراکه رقبا در این مسابقات با قرعه کشی انتخاب می‌شوند و این اتفاق تأثیر بسزایی در سرنوشت تیم‌ها دارد. امیدوارم امسال بتوانیم قهرمانی جام حذفی را به دست آوریم، زیرا این جام برای ما اهمیت دارد و مانند لیگ در جام حذفی نیز زحمت می‌کشیم.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون به وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر، تاکید کرد: این زمین بازی پیش‌تر کیفیت بسیار خوبی داشت، اما نمی‌دانم با زمین چه کار کرده‌اند، انگار در زمین خاکی بازی می‌کردیم. ذوب آهن چندین سال است در لیگ برتر بازی می‌کند ضمن اینکه از منابع مالی خوبی برخوردار بوده و این زمین نباید خراب باشد، امیدوارم به زمین رسیدگی شو، زیرا حیف این تیم خوب لیگ برتری است.

نعمتی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شرایط مصدومیتی خود، توضیح داد: مسابقات لیگ‌برتر در سال جاری فشرده است و فعلاً باید مدارا کرد تا چند روزی که تعطیل هستیم استراحت خوبی داشته باشیم و با آمادگی کامل وارد نیم فصل دوم شویم. فاصله بازی‌ها نیاز به ساختار خوب دارد که فکر نمی‌کنم در ایران داشته باشیم.

بازیکن تیم پرسپولیس با بیان اینکه «دست سازمان لیگ بسته است زیرا امسال باید زود تمام شود تا لیگ بعدی را زودتر شروع کنند که به جام جهانی برسند» گفت: برای ما که این شرایط خوب بوده است، تجربه فشرده بازی کردن را از قطر داریم که هر سه روز بازی می‌کردیم، فاصله پنج روزه هم برای ما خوب است، اما باید با مصدومیت‌ها مدارا کنیم.

وی درباره در پست دفاع راست یا مهاجم ترجیح می‌دهد بازی کند، خاطرنشان کرد: فرقی ندارد، هرجایی که کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم زیرا مهم این است که تیم برنده بازی باشد.

منبع : مهر