برای موفقیت در بازی‌های آسیایی انگیزه‌ زیادی دارم

برای موفقیت در بازی‌های آسیایی انگیزه‌ زیادی دارم

به گزارش خبرگزاری مهر، شهربانو منصوریان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ووشو، با اشاره به آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی در اردو داریم و همه چیز بر اساس نظم و انضباط در حالی برگزاری و انجام است. در جریان مسابقات انتخابی درون اردویی اول که پیگیری شد، ووشوکاران عملکرد خیلی خوبی داشتند. در واقع استعدادهای بسیار خوبی در اردو هستند و این نشان می‌دهد که کار سختی پیش رویم قرار دارد.

وی ادامه داد: ما دو هفته در اردو حضور خواهیم داشت و قرار است به طور جدی همدیگر را محک بزنیم. می‌دانم که با توجه به نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، کار سختی برای اعزام به بازی‌های آسیایی دارم. البته امسال از همه سال‌ها بیشتر تمرین کرده‌ام. پیش از این و برای حضور در ادوار قبلی بازی‌های آسیایی فقط در زمان حضور در اردو تمرین می‌کردم، اما برای این دوره به صورت مداوم در حال تمرین هستم. روزی دو جلسه تمرین دارم و به هیچ چیزی جز کسب افتخار و بالا بردن پرچم ایران در «هانگژو» فکر نمی‌کنم. تمام تلاشم را می‌کنم که این اتفاق بیفتد.

بانوی پرافتخار ووشوی ایران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون گفت: فدراسیون عملکرد خوبی طی این مدت داشته و در برگزاری رویدادهای مختلف همچون لیگ و قهرمانی کشور برنامه‌ریزی بسیار خوبی نسبت به گذشته انجام داده و قوی‌تر از ادوار قبلی ظاهر شده است. این مسائل این نشان می‌دهد فدراسیون برنامه محور است و امیدوارم این برنامه‌محور بودن و نگاه حمایتی که وجود دارد، با درخشش ووشوکاران در بازی‌های آسیایی همراه باشد و من هم بتوانم آن مدالی که در کارنامه‌ام خالی است را کسب کنم و طلای بازی‌های آسیایی را در ویترین افتخاراتم قرار بدهم.

منبع : مهر