برخواه: اردوهای وزنه‌برداری نیاز به برنامه‌ریزی مجدد دارند

برخواه: اردوهای وزنه‌برداری نیاز به برنامه‌ریزی مجدد دارند

به گزارش خبرنگار مهر، به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین باعث شد تا بسیاری از برنامه‌های فدراسیون ورزشی دچار تغییر شود که یکی از همین تغییرات، تعطیلی اردوی تیم ملی وزنه برداری بود.

بطوریکه با اعلام رسمی شورای المپیک آسیا مبنی بر تعویق برگزاری بازی‌های آسیایی، اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان هم با تصمیم کادر فنی تعطیل شد و اردونشینان فعلاً به مرخصی رفتند.

در این راستا محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: این اردو با حمایت و تدارکات خوب فدراسیون، در شرایط مطلوبی پیگیری شد و ورزشکاران هم از انگیزه بالایی برخوردارند، اما با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی، برنامه ریزی مجدد برای برگزاری اردوها ضروریست.

وی تصریح کرد: ما بچه‌ها و تیم را به حال خود رها نخواهیم کرد و قطعاً دومین مرحله از اردوی آماده سازی را در خرداد ماه برگزار می‌کنیم.

برخواه توضیح داد: اگر مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در زمان مقرر برگزار شود اوایل خرداد ماه اردوی دوم را شروع می‌کنیم و برنامه انتخابی برای تعیین نفرات اعزامی خواهیم داشت. اما با احتمال اینکه مسابقات همبستگی نیز طبق برنامه برگزار نشود اردوهای مقطعی را با هماهنگی فدراسیون به صورت دو هفته در ماه برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کلمبیا که اولین مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ است و اهمیت ویژه ای دارد برنامه ریزی دقیقی خواهیم داشت تا بتوانیم تیم خوب و کاملاً آماده‌ای را روانه مسابقات کنیم و اولین قدم را محکم برداریم.

منبع : مهر