برناردسکی: با کمال میل حاضرم همه بازیکنان یوونتوس را به صرف شام دعوت کنم!

برناردسکی: با کمال میل حاضرم همه بازیکنان یوونتوس را به صرف شام دعوت کنم!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدریکو برناردسکی می‌گوید که به شخصه مشکلی برای ماندن در یوونتوس ندارد و به همین دلیل هم مدیربرنامه‌هایش به زودی با مدیران باشگاه تورینی ملاقات خواهد کرد تا درباره تمدید قرارداد طرفین مذاکره کند.

بال ایتالیایی یوونتوس که توانایی بازی در چند پست را دارد، در پایان فصل جاری بازیکن آزاد می‌شود چرا که قراردادش تا ماه ژوئن سال 2022 اعتبار دارد. طبق گزارش سایت کالچومرکاتو یوونتوس تنها در شرایطی حاضر به تمدید قرارداد برناردسکی است که او حاضر به کاهش حقوقش شود. برناردسکی در حال حاضر 4 میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد و رقم مدنظر یوونتوسی‌ها برای عقد قرارداد چدید بین 2.5 تا 3 میلیون یورو آن هم با احتساب پاداش‌ها است.

برناردسکی در این باره به شبکه DAZN‌ گفت: ما آماده مذاکره هستین و مدیربرنامه‌هایم هم با مسئولان باشگاه ملاقات خواهد کرد. من می‌خواهم در یوونتوس بمانم اما خب مسلماً این یک موضوع دوطرفه است و هر دو طرف باید راضی باشند، مانند یک ازدواج. در رختکن یوونتوس رسمی وجود دارد که طبق آن هر کسی که قراردادش را تمدید کند باید همه بازیکنان را به شام دعوت کند. اگر آن روز هم برای من فرا برسد با کمال میل حاضرم همه را به صرف شام دعوت کنم.

برناردسکی ۲۷ ساله در فصل جاری ۱۹ بازی رسمی برای یوونتوس انجام داده است و در آنها یک گل زده و ۶ پاس گل داده است.

یوونتوس برناردسکی را سال ۲۰۱۷ در ازای ۴۰ میلیون یورو از فیورنتینا خرید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم