برپایی موکب پلیس تهران در مهران/ صفی برای گذرنامه در تهران نداریم

برپایی موکب پلیس تهران در مهران/ صفی برای گذرنامه در تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخشی از مصاحبه اش با خبرنگاران انتظامی خبرگزاری مهر در بازدید از این رسانه به موضوع فعالیت‌های پلیس پایتخت در محرم و صفر پرداخت.

وی گفت: ما در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سعی کردیم شیوه جدیدی از نظم و انضباط در هیئت‌های مذهبی را به نمایش بگذاریم جدا از فعالیت‌های این پلیس در ماه محرم که میزبان یکی از هیأت‌های بزرگ شهر بود؛ برای خدمت رسانی به مردم نگاهی هم به اربعین داشتیم.

برپایی موکب ۲ هزار متری در شهر مهران

رحیمی بیان کرد: به همین منظور بیش از یک هفته است که یک موکب بزرگ در شهر مهران را برپا کرده‌ایم، این موکب در زمینی به وسعت دو هزار متر در شهر مهران استان ایلام برپا شده است و فعالیت می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: البته تمایل داشتیم این موکب را در کربلا ایجاد کنیم اما بنا بر سختی‌های اعزام نفرات و تجهیزات تصمیم گرفتیم به زائران ایرانی در خود کشور خدمات ارائه دهیم.

وی ادامه داد: به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم برای دریافت گذرنامه جدا از دو مرکز مراکز اداره گذرنامه و مهاجرت که یکی از آنها در خیابان مطهری است و دیگری در شهرستان ری، دو پایگاه دیگر هم اضافه کرده‌ایم.

رحیمی تاکید کرد: با این کار شاهد این هستیم که هیچ صفی برای دریافت و یا اعتبار گذرنامه نداریم، البته مرکزی که در خیابان ستارخان است ربطی به ما ندارد و مربوط به فراجاست من در مورد مراکز گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صحبت می‌کنم.

هیچ صف گذرنامه‌ای در مجموعه پلیس تهران بزرگ نداریم

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: همچنین از سه روز گذشته اعلام کرده‌ایم که تا آخرین نفری که در صف هستند باید بایستند و گذرنامه‌ها را صادر کنند همین باعث شده صف‌های ما شکسته شود حتی گزارش داریم که چون انبوه جمعیت است از شهریار و ورامین هم به تهران می آیند و گذرنامه‌هایشان را اینجا برای اعتبار ثبت می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به مراسم جاماندگان اربعین که در تهران برگزار می‌شود، گفت: جلسات بسیاری برای تأمین امنیت این مراسم با دستگاه‌های مختلف برگزار کرده‌ایم، طبیعتاً امنیت این راهپیمایی که از میدان امام حسین تا شهرستان ری است بر عهده پلیس است و ان شاء الله ما با تمام قدرت این مسئولیت و مأموریت را اجرا خواهیم کرد.

منبع : مهر