برگزاری انتخابات اسکواش با ۲کاندیدا/خبری ازتایید صلاحیت جدید نیست

برگزاری انتخابات اسکواش با ۲کاندیدا/خبری ازتایید صلاحیت جدید نیست

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای مجمع فدراسیون اسکواش به فاصله یک ماه پس از مجمع قبلی فردا دوشنبه دوباره گرد هم می آیند تا انتخابات این فدراسیون را بالاخره به سرانجام برسانند. انتخاباتی که قرار بود ۱۴ آذرماه برگزار شود و حتی برای برگزاری آن مجمع هم شکل گرفت اما نصفه و نیمه!

مجمع ۱۴ آذرماه در شرایط لغو که همه چیز مهیای برگزاری آن بود و حتی با حضور اعضا و رئیس مجمع آغاز هم شد اما اعلام ناگهانی عدم تایید صلاحیت امیر عزیزی پور، اعتراض وی و همراه شدن تعداد زیادی از اعضا با او منجر به لغو مجمع شد.

بدین ترتیب مجمع فردا دومین مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش در سال جاری به حساب می‌آید. مجمعی که حضور بابک فقیر و پیروز هاشمی به عنوان کاندیداهای تایید صلاحیت شده در آن قطعی است و تا امروز کاندیدای دیگری هم مجوز لازم برای حضور در آن را نگرفته است.

این در حالی است که پیش از این محسن خمارلو سرپرست فدراسیون اسکواش از اعلام کرده بود که دو کاندیدای دیگر هم در انتظار دریافت مجوز برای ورود به این انتخابات هستند؛ امیر عزیزی پور که در روز مجمع قبل رد صلاحیتش اعلام شد و محمد آران که اصلاً نامش در فهرست کاندیداهای تایید صلاحیت شده آن انتخابات نبود.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش اما در آستانه تشکیل این مجمع می‌گوید هیچ مکاتبه‌ای مبنی بر تایید صلاحیت این دو کاندیدا یا هر هر کاندیدای دیگری نشده است.

مجید جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تا به امروز فقط برای دو کاندیدا (بابک فقیر و پیروز هاشمی) مجوز صادر شده است. در مورد کاندیداهای دیگر اعلامی مبنی بر تایید صلاحیت نشده است.

وی تصریح کرد: بنابراین مجمع انتخاباتی فردا با حضور دو کاندیدا برگزار می‌شود اگرچه اگر تا پایان امشب هم تایید صلاحیتی صادر شود، ملاک عمل قرار می‌گیرد. اما تا الان اطلاعی به ما داده نشده است.

به گفته دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش، این مجمع از ساعت ۱۰ صبح به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.