برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال/ حضور ۱۱ تیم قطعی شد

برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال/ حضور ۱۱ تیم قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون هندبال، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال مردان ایران عصر امروز سه شنبه ۱۵ شهریورماه با حضور نمایندگان باشگاه‌های زاگرس اسلام‌آباد غرب، پرواز هوانیروز اصفهان، گیتی پسند اصفهان، زغال‌سنگ طبس، صنعت مس کرمان، فولاد سپاهان اصفهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان نوین برازجان، فولاد سپاهان نوین، پیکان سبزوار، نفت و گاز گچساران و همچنین مسئولان کمیته مسابقات و کمیته داوران فدراسیون برگزار شد.

بر اساس تصمیم‌گیری کمیته مسابقات سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور ۱۱ تیم از روز دهم مهرماه آغاز خواهد شد.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال مردان ایران ضمن خیر مقدم به نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه رشته هندبال باشگاه‌ها هستند و بی‌تردید لیگ برتر به عنوان پیشانی مسابقات کشور دارای اهمیت بسیار زیادی برای فدراسیون است.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: امیدواریم در دوره پیش روی لیگ برتر شاهد برگزاری مسابقات با کیفیت هرچه بیشتر باشیم و با توجه به روند رو به رشد هندبال قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد. در سال‌های اخیر مسابقات لیگ پویا و با کیفیت برگزار شد و همین امر هم سبب پیشرفت هرچه بیشتر هندبال گردید.

پاکدل خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مدت زمان اخیر شاهد پخش زنده پرتعداد مسابقات لیگ برتر از تلویزیون بودیم که اتفاق ارزشمندی برای هندبال کشور بود. با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان امیدوارم تیم‌ها حداکثر همکاری را با فدراسیون و تیم ملی داشته باشند تا بتوانیم بهترین تدارک را برای حضور در این رویداد مهم داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین در پایان خطاب به نمایندگان باشگاه‌ها اظهار کرد: همه باشگاه‌ها باید تلاش کنند تا اعتراضات بر روی نیمکت‌ها از میان برود و به تصمیمات داوری احترام گذاشته شود و اگر هم اعتراضی وجود دارد از طریق مراجع قانونی صورت پذیرد.

برنامه مسابقات لیگ برتر به زودی از سوی کمیته مسابقات اعلام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع : مهر