بزرگ ترین معارض پروژه بزرگراه شهید بروجردی برداشته شد

بزرگ ترین معارض پروژه بزرگراه شهید بروجردی برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد خسروی از مرتفع شدن بزرگ‌ترین معارض باقی‌مانده از پروژه‌ی بزرگراه شهید بروجردی پس از ۱۰ سال به همت شهرداری منطقه ۱۸ خبر داد و گفت: با اجرای آرای ماده صد معارضین ملکی طرح فرامنطقه‌ای بزرگراه شهید بروجردی، ملک گاراژ برنا بر اساس حکم قطعی کمیسیون ماده صد، با رأی قلع و قمع، واقع در زیر گذر دوربرگردان شهید بروجردی پس از اخذ رأی دیوان عدالت اداری و طی مراحل قانونی، اخذ حکم قضائی و هماهنگی با نیروهای امنیتی و انتظامی، تصرف و در جهت احداث ادامه بزرگراه شهید بروجردی تخریب شد.

شهردار منطقه ۱۸ با تاکید بر اهمیت مساله ترافیک شهر تهران افزود: این معارض به گره‌ای چند ساله برای احداث این بزرگراه مهم بدل شده بود که به همت همکاران ما در منطقه ۱۸ و همراهی شهردار تهران این گره به نفع شهروندان باز شد.

ملک موصوف پیش از این به صورت واحدهای تجاری در حال بهره برداری بوده و مانع از ادامه احداث بزرگراه شهید بروجردی بوده است. بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی به طول تقریبی ۵ کیلومتر و از آزادگان تا بلوار بهار را شامل می‌شود و دارای دو قطعه است. به طوری که از اتوبان آزادگان تا تقاطع الغدیر به طول تقریبی چهار کیلومتر و دارای پنج تقاطع غیر همسطح و قطعه دوم از تقاطع الغدیر تا بلوار بهار به طول تقریبی یک کیلومتر دارای دو تقاطع غیر همسطح را شامل می‌شود.

منبع : مهر