بلیند: بوندس‌لیگا لیگی بسیار قدرتمند و فیزیکی است/ ناگلسمان مربی فوق‌العاده‌ای است

بلیند: بوندس‌لیگا لیگی بسیار قدرتمند و فیزیکی است/ ناگلسمان مربی فوق‌العاده‌ای است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دلی بلیند که چند روز پیش پس از فسخ قراردادش با آژاکس با قراردادی ۶ ماهه به بایرن مونیخ پیوست، در حاشیه اردوی زمستانی این تیم آلمانی در دوحه قطر در مراسم معارفه‌اش در پاسخ به این پرسش که «آیا برای پیوستن به بایرن با لوئیز فن‌خال یا اریک تن‌هاخ صحبتی کردید؟» گفت: من با آنها صحبتی نکردم، چون همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. پس از عملی شدن انتقالم به بایرن البته آنها به من پیام دادند و تبریک گفتند.

وی همچنین درباره اینکه آیا برای پیوستن به بایرن مونیخ با ماتیس دلیخت مشورتی داشته، اظهار داشت: همه چیز خیلی زود اتفاق افتاد، اما چند مرتبه با ماتیس صحبت کردم و او از بودن در بایرن خوشحال بود. من مشکل زبانی در این تیم ندارم چون همه می‌توانند به خوبی انگلیسی صحبت کنند و من هم یادگیری زبان آلمانی را آغاز کرده‌ام.

مدافع هلندی بایرن مونیخ که در این تیم پیراهن شماره «23» را برتن خواهد کرد، درباره اهدافش هم خاطرنشان کرد: من همان اهدافی را در سر دارم که تیم دارد که آن کسب جام‌هاست. می‌خواهم به تیم کمک و تجربه‌ام را به هم‌تیمی‌هایم منتقل کنم. می‌خواهم تا جای ممکن برای بایرن بازی کنم و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

بلیند همچنین در خصوص بوندس‌لیگا گفت: بوندس‌لیگا لیگی بسیار قدرتمند و فیزیکی است. من بازی‌های زیادی از جمله مسابقات بوندس‌لیگا را تماشا می‌کنم. بی‌صبرانه منتظر بازی در این لیگ هستم و مطمئن هستم که هم‌تیمی‌هایم به من کمک خواهند کرد تا هر چه سریع‌تر در این تیم جا بیفتم.  

بازیکن پیشین منچستریونایتد در پایان در تمجید از سرمربی جوان باواریایی‌ها اظهار داشت: ناگلسمان مربی فوق‌العاده‌ای است و به دنبال یادگیری از او هستم.

انتهای پیام/