تایلند حریف سخت فوتسال ایران در آسیا است

تایلند حریف سخت فوتسال ایران در آسیا است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در کنفرانس خبری قبل از بازی با تایلند گفت: کار تیمی برای ما اهمیت بیشتری دارد.

وحید شمسایی درباره میزان آماده سازی تیم ملی برای بازی فردا در مرحله نیمه نهایی تورنمنت شش جانبه تایلند گفت: شرایط خوبی داریم و باز هم به صحبت‌های قبلی‌ام برمی گردم. همان طور که در حرف‌های اولم در این تورنمنت گفتم هدف این است از اکثریت بازیکنان استفاده کنیم و بهترین‌ها را برای جام ملت‌های آسیا استفاده کنیم. ما در این تورنمنت ۱۶ نفر داریم و ۴-۵ نفر در تهران هستند و قصد داریم در این تورنمنت بهترین تصمیم را بگیریم. چرا که با حریفان همیشگی بازی داریم. با احترام به تیم‌های آسیایی، تایلند همیشه حریف سر سختی برای ایران بوده است.

وحید شمسایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره عملکرد علیرضا جوان و بریس او مقابل تایلند پرسیده بود، گفت: هر بازیکنی باید کارش را در پستش به بهترین نحو ممکن انجام دهد. برای ما گل زدن مهم نیست و کار تیمی اهمیت دارد. اگر کسی هم گلزنی کند، کار بقیه تیم را تکمیل کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند درباره میزان آمادگی تیمش برای تقابل با شاگردان وحید شمسایی گفت: ما هم واقعا می‌خواهیم بهترین بازیکنان را برای جام ملت‌های آسیا انتخاب کنیم. چند بازیکن مصدوم داریم اما باری فردا را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. در واقع تورنمنت تایلند برای دیدن شرایط بازیکنان پیش از جام ملت‌های آسیا مفید است. فکر می‌کنم این تورنمنت فرصت خوبی است و شانس بزرگی برای ما برای محک زدن بازیکنان است.

سرمربی تایلند در رابطه با بازی نکردن «سوپابو» در این تیم و میزان آمادگی تیم گفت: او بازیکن خوبی است و اعتماد به نفس بالایی هم دارد ولی در کنار بازیکن جوانی بازی می‌کند. ما به او بازی دادیم و عملکرد خوبی هم داشت. ما با تیم‌های بزرگ مراکش و ایران بازی داریم و باید به بهترین بازیکنان فرصت بازی بدهیم. در بازی فردا ۳ دقیقه به او بازی می‌دهیم ولی مطمئن نیستم که بتواند تا پایان بازی کند، او باید خودش را نشان بدهد..

منبع : مهر