تسلیت سرلشکر رشید در پی درگذشت مادر شهیدان سوداگر

تسلیت سرلشکر رشید در پی درگذشت مادر شهیدان سوداگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) طی پیامی درگذشت والده شهیدان سردار سرلشکر «احمد سوداگر» و «محمود سوداگر» را به خانواده آن مرحومه و مردم دزفول تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ام‌الشهیدین حاجیه خانم زاده‌گندم یکی از اسوه‌های مجاهدت و صبر فی سبیل الله بود که حاصل عمر مؤمنانه‌اش تربیت فرزندانی گرانقدر، وارسته و افتخارآفرین برای نظام اسلامی است؛ آن بانوی مکرمه با تقدیم جان دو فرزند عزیزش به عهد خویش با مولا و معبود وفا کرد و با سربلندی به محضر خدای خود سفر کرد.

فرصت را مغتنم شمرده و یاد شهیدان عالی‌مقام حاج محمود سوداگر و سردار سرلشکر پاسدار حاج احمد سوداگر را که با جسم مجروح سال‌های متمادی پرچم دفاع از انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف به دوش کشید، گرامی می‌دارم.

شایسته است که مردم شریف ایران اسلامی سیره زندگی امثال این فقیده سعیده را که به منزله مکتب ایثار، مقاومت و مجاهده برای رضای خداوند متعال و نمونه حیات طیبه است، سرمشق زندگی خود قرار دهند.

اینجانب ارتحال آن فقیده سعیده را به خاندان محترم سوداگر تسلیت گفته و از پیشگاه حضرت رب العالمین برای همه بازماندگان محترم صبر و اجر کریم و برای آن مرحومه رضوان ابدی در جوار اولیاء خاص الهی را مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)
سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

منبع : مهر