تصادف "نیسان آبی" راز شلیک به مرد جوان را فاش کرد

تصادف "نیسان آبی" راز شلیک به مرد جوان را فاش کرد

 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عقربه‌ها ساعت 23 یکشنبه ششم آذر ماه امسال را نشان می‌داد که سرنشینان خودرو‌های عبوری اتوبان امام علی (ع) در تماس تلفنی با اورژانس تصادف یک وانت نیسان را به 2 خودرو گزارش کردند.

خیلی زود امدادگران اورژانس راهی محل حادثه شدند و بدن نیمه‌جان مرد جوانی که داخل نیسان بود را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل برای سیرمراحل درمان منتقل کردند اما در پرستان در بخش اورژانس متوجه شدند فرد مجروح شده هدف شلیک گلوله از ناحیه سر قرار گرفته است.

اقدامات درمانی ادامه داشت تا اینکه چند ساعت بعد، مرد جوان براثر شلیک گلوله و شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان فوت کرد که پرسنل انتظامات بیمارستان، حادثه را به کلانتری ۱۰۶ نامجو مخابره کردند.

همین کافی بود تا تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پای در صحنه جرم بگذارند و تحقیقات میدانی را برای کشف راز این جنایت آغاز کنند.

بررسی‌های ابتدایی حکایت از آن داشت، یک موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) با سرعت از کنار نیسان عبور کرده و پس از شلیک یک تیر به سر مقتول از مهلکه گریخته است همچنین در ادامه نیز مشخص شد این جنایت هولناک به دلیل اختلافات شخصی رخ داده است.

به گزارش تسنیم، با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول جهت معاینات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری قاتل وارد عمل شده‌اند‌.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم