تغییر در تیم های صدرنشینی جام تکواندو تکواندو

تغییر در تیم های صدرنشینی جام تکواندو تکواندو

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو “جام نقش جهان” و گرامیداشت شهید شاخص ورزش کشور «شهید شاهرخ ضرغام» امروز دوشنبه دوم آبان ماه با برگزاری ۱۲ دیدار از هفته‌های سوم و چهارم در خانه تکواندو پیگیری شد که در نهایت لوازم خانگی کن با کسب دو پیروزی مهم جمع امتیازات خود را به عدد ۱۲ رساند و به صدر جدول صعود کرد.

در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم زنده یاد محمدرضا بابادی، باشگاه تکواندو پارسیان، دانشگاه آزاد اسلامی، تعاونی گمرک شهید رجایی بندرعباس، فرمانیه، باشگاه حضرت سید الشهدا اهواز، هیأت تکواندو نوشهر، لوازم خانگی کن، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، نیروی زمینی ارتش، شرکت بازرگانی هم وطن آریای بوشهر، ساج تیک چوب همدان، باشگاه مقاومت، مناطق نفت خیز جنوب و بارمان ابزار و یراق توسن به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های مقاومت و مرحوم محمدرضا بابادی که تا پیش از شروع مسابقات این هفته خانه‌های اول و دوم جدول را در اختیار داشتند، مهمترین بازی این هفته را برگزار کردند که نتیجه تلاش شاگردان قنبری و معینی فر تساوی در عدد ۴ و تقسیم امتیازات بود. حسام رحیمی، و محمد حسین نایبی، فرزاد اعلمی و پرهام خاوری چهار تکواندوکار پیروز تیم مرحوم بابادی بودند و ابوالفضل جودکی، پوریا ربیعی، علی اصغر شهبازی و علی رضا ثمینی هم برای مقاومت ۴ پیروزی کسب کردند.

مقاومت قبل از این دیدار دانشگاه آزاد اسلامی را شکست داده بود. اما تیم مرحوم بابادی ۶ بر ۲ نتیجه را به لوزام خانگی کن واگذار کرد. حسام رحیمی وابوالفضل جودکی دو تکواندوکار پیروز این تیم بودند و برای شاگردان زوار در تیم لوازم خانگی کن هم محمد طاهر آذرپیرا، ابوالفضل پیرحیدری، صدرا مقدمی، امیرحسین امجدیان، پارسا کریم و سید مجید ابراهیم حسینی شش پیروزی کسب کردند تا به لطف برتری ۸ بر صفر برابر گمرک بندرعباس، «کنی» ها صدرنشین شوند.

در جدول رده بندی دو تیم نیروی زمینی ارتش و ایران استار با ۹ امتیاز و تفاضل مشابه ۹ دوم و سوم هستند و دو تیم ۷ امتیازی مقاومت و محروم بابادی خانه‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند. تیم‌های ۶ امتیازی ابزار یراق و توسن، مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی هم در مکان‌های ششم تا هشتم جای گرفته‌اند.

برترین‌های هفته سوم:

بهترین سرپرست: خیرالله قلی زاده – ابزار یراق توسن

بهترین مربی: علی اشرف قنبری – مقاومت

بهترین تکواندوکار: امیرحسین علی دوست – ایران استار

بهترین داور: ابراهیم خاوری گیلان

نتایج کامل بازی‌های هفته سوم:

ایران استار ۶ – تعاونی گمرک شهید رجایی بندرعباس ۲
دانشگاه آزاد اسلامی صفر – باشگاه مقاومت ۸
فرمانیه صفر – بارمان ابزار و یراق توسن ۸
هیأت تکواندو نوشهر ۳- مناطق نفت خیز جنوب ۵
لوازم خانگی کن ۶- زنده یاد محمدرضا بابادی ۲
باشگاه حضرت سید الشهدا اهواز ۳- شرکت بازرگانی هم وطن آریای بوشهر ۵

بهترین‌های هفته چهارم:

بهترین سرپرست: حسین سالم پور – مقاومت

بهترین مربی: حسین معینی فر – مرحوم بابادی

بهترین تکواندوکار: کسری مهرعلیزاده – نیروی زمینی ارتش

بهترین داور: امیر موسایی زاده – تهران

نتایج کامل بازی‌های هفته چهارم:

ایران استار ۶ – باشگاه حضرت سید الشهدا اهواز ۲
دانشگاه آزاد اسلامی ۵- مناطق نفت خیز جنوب ۳
هیأت تکواندو نوشهر ۵ – مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه ۳
باشگاه مقاومت ۴ – زنده یاد محمدرضا بابادی ۴
نیروی زمینی ارتش ۶ – شرکت بازرگانی هم وطن آریای بوشهر ۲
لوازم خانگی کن ۸ – تعاونی گمرک شهید رجایی بندرعباس صفر

منبع : مهر