تنها راه نجات کشور ترویج تفکر بسیجی در جامعه است

تنها راه نجات کشور ترویج تفکر بسیجی در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه گفت: لازمه داشتن جامعه متمدن و فرهنگی عمل کردن به دستورالعمل‌های قران است، اگر در این مسیر حرکت کنیم قطعاً امروز نیازمندی در جامعه نداشتیم.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، افزود: بسیجی کسی است که تمام زندگی خود را صرف سازندگی کشور می‌کند و نیروی کارآمد و سرمایه گرانبها برای کشور است که اگر می‌خواهیم کشور در همه عرصه‌ها تقویت شود و از گزند دشمنان ایمن باشد باید تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور تقویت شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: فرهنگ بسیجی یعنی ظلم ستیری و اقدام عاقلانه برای حل مشکلات، تفکر بسیجی یعنی نسبت به دغدغه‌های کشور بی توجه نباشیم.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه تفکر و روحیه بسیجی، رمز اصلی جاودانگی انقلاب و نظام اسلامی ایران در کوران حوادث مختلف است، اظهار کرد: ما امروز نیازمند فراگیر شدن این نوع سبک کار و زندگی، فرهنگ، تفکر و روحیه در جامعه برای سازندگی، رویارویی با مشکلات و عبور موفقیت آمیز از فتنه‌ها و آشوب‌ها پیش رو هستیم.

وی افزود: فاصله طبقاتی حاکم بر جامعه مایع شرمساری ماست نباید اجازه بدهیم همسایه گرسنه باشیم و نباید نسبت به مشکلات جامعه بی توجه باشیم.

منبع : مهر