توصیه کاپلو به آنچلوتی

توصیه کاپلو به آنچلوتی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید با قبول شکست تحقیرآمیز ۴ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) در خانه منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در رسیدن به فینال این رقابت‌ها با قبول شکست 5 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، فصل نه‌چندان خوب خود را تکمیل کرد تا ادامه حضور کارلو آنچلوتی در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید پس از قهرمانی اخیر کهکشانی‌ها در جام حذفی اسپانیا به نوعی تأیید کرد که کارلتو که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، فصل بعد هم روی نیمکت این تیم خواهد بود، این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال برزیل مدتی است وضعیت آنچلوتی را زیرنظر دارد و او را به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال برزیل در نظر دارد.

فابیو کاپلوی ۷۶ ساله در پی ناکامی رئال مادرید در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش گفت: این شکست خیلی سنگینی برای رئال مادرید است. شاید حالا آنچلوتی ممکن است به پیشنهاد برزیل فکر کند. او در این لحظه باید بیشتر این پیشنهاد را مورد توجه قرار دهد، چون امروز تیم‌های باشگاهی قوی‌تری وجود دارند. اگر کارلتو می‌خواهد با موفقیتی همچون قهرمانی در جام جهانی به دوران مربیگری‌اش پایان دهد، این (پیشنهاد سرمربیگری برزیل) شانسی است که دارد.

انتهای پیام/