توقف یوونتوس در تورین در یک مسابقه جنجالی با 4 اخراجی!

توقف یوونتوس در تورین در یک مسابقه جنجالی با 4 اخراجی!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تساوی خانگی ۲-۲ مقابل سالرنیتانا، سریال بازی‌های بدون برد یوونتوس ادامه پیداکرد.

بانوی پیر که در تورین میزبان سالرنیتانا بود در دقایق ۱۸ و ۵+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) دو گل دریافت کرد. این گل‌ها که به ترتیب توسط آنتونیو کاندروا و کرشتوف پیونتک به ثمر رسیدند شوک بدی به میزبان وارد کرده و سبب شدند که این تیم بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم یوونتوس با گلزنی مدافع میانی‌اش گلیسون برمر در دقیقه 51 اختلاف را به حداقل رساند. زوج او لئوناردو بونوچی هم در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساند و کار را به تساوی کشاند. یووه می‌توانست با گلی که آرکادیوژ میلیک با ضربه سر از روی یک کرنر در دقیقه 5+90 به ثمر رساند،  بازگشت رؤیایی‌اش را کامل کند، اما داور مسابقه در تصمیمی بحث‌برانگیز، این گل را با بازبینی صحنه توسط VAR مردود اعلام کرد.

به زعم داور، توپ در مسیرش به سمت دروازه با لئوناردو بونچی که در موقعیت آفساید قرار داشت برخورد کرده بود در حالی که تصاویر تلویزیونی چنین چیزی را نشان نمی‌دادند. این تصمیم داور باعث بروز تنش ودرگیری میان اعضای دو تیم شد که در نتیجه آن داور چهار بار کارت قرمز از جیبش خارج کرد. البته اولین کارت قرمز برای میلیک بود که پیراهنش را در شادی پس از گل درآورد و کارت زرد دوم را گرفت. پس از او فدریکو فاتزیو از تیم سالرنیتانا، خوان کوادرادو از یوونتوس و ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بانوی پیر نیز کارت قرمز گرفتند.

به این ترتیب بازی با تساوی تمام شد تا بیانکونری در سه بازی پی در پی در تمامی رقابت‌ها برای کسب پیروزی ناکام باشد. با این نتیجه یووه 10 امتیازی شد و در رده هشتم جدول سری A قرار گرفت.

پیش از این بازی نیز لاتزیو با نتیجه ۲ بر صفر از سد میهمانش هلاس ورونا گذشته بود.

در آخرین بازی هفته ششم سری A امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران رم به مصاف امپولی می‌رود.

در جدول رده‌بندی سری A، تیم‌های ناپولی، آتالانتا و میلان هر سه با 14 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم