تکواندو «میانه» به حق خود رسید/ هدف مس قهرمانی است

تکواندو «میانه» به حق خود رسید/ هدف مس قهرمانی است

فرزاد عبداللهی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: فصل جدید رقابتهای لیگ برتر تکواندو در شرایط خوبی آغاز شد، اغلب تیم‌ها با آمادگی مناسبی وارد رقابتها شده و تیم‌های برای بهتر شدن مبارزه کردند. چه آنها که عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و بهترین‌های ایران را جذب کردند و چه آنها که هیچ ستاره‌ای نداشته تا آخرین لحظه تلاش کردند تا نتیجه دلخواه را کسب کنند.

وی در مورد اولین حضور مس سونگون گفت: تیم ما با تلاش استاد رنجبر رئیس هیأت استان و جذب قهرمانان بزرگ اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند. خیلی خوشحالم که قهرمانان میانه به حقی که سال‌ها قبل باید به آن می‌رسیدند، رسیدند و در تیم استان خود مبارزه می کنند. بدون شک این افتخار بزرگی است که برای تیم شهر و استان خود بازی می‌کنند. رجبی، حسینی، بخشی، ناظمی تکواندوکاران بزرگی هستند و افتخارات زیادی آفریدند. از تکواندوکاران مازندران چون احمدی، پلنگ افکن و سایر قهرمانان یعقوبی، لطفی هم که با ما هستند. ما در همه اوزان بهترین‌ها را داریم که هدفی جز قهرمانانی نداریم. با قهرمانان بزرگ می‌توانیم بزرگی کنیم.

قهرمان سال ۲۰۱۱ جهان ادامه داد: حضور استاد فلاحی راد در رأس کادر فنی قوت قبلی برای اعضای تیم است و استاد پیام خانلرخانی معرف حضور همه اهالی تکواندو است که در ۹ سال گذشته بهترین مربی لیگ برتر بوده و با ثبت نتایج درخشان که مربی باهوش و کاردانی است که در کنار مسائل فنی رابطه بسیار خوبی با اعضای تیم و کادر فنی دارد. باید تشکر کنیم از پیام که تیم مورد علاقه خود را رها کرد و با خواهش ما به ورزقان آمد. البته نقطه عطف تیم ما حضور محمدرضا مهدیزاده بود که بعد از چندین سال برگشت و از تجربیات او بهره خواهیم برد. اینها تجربیات گرانبهای تکواندو هستند که رایگان بدست نیامده‌اند.

عبداللهی در خصوص مشکلات «هوگو» های الکترونیکی هم گفت: مشکلاتی وجود داشت که قرار است از هفته آینده رفع شود. در این مورد موضوع با مسئولین سازمان لیگ صحبت کردیم و قرار است برای هفته بعد از هوگوهای جدید استفاده شود. امیدوارم از هفته آینده همه چیز مانند لیگ حرفه‌ای برگزار شود.

مربی تیم مس سونگون افزود: تمام خواسته‌های و بازیکنان مورد نظر ما جذب شده و شرایط بسیار خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی جواب این همه زحمت را بدهیم.

وی در پایان به شرایط خودش در لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط من در باشگاه «مونت لاسال» خیلی خوب است. رابطه بسیار خوبی با رئیس فدراسیون دارم و امکانات خوبی در اختیار من گذاشته شده و احساس آرامش دارم و تکواندوکاران اینجا خونگر و مهمان نواز هستند. فعلاً تا اواخر بهمن قرارداد دارم.

منبع : مهر