تیم ملی جودو با ۹ جودوکار به مسکو می رود

تیم ملی جودو با ۹ جودوکار به مسکو می رود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۹ ملی پوش بامداد فردا (جمعه ۱۸ فروردین ماه -۱۴۰۲) برای حضور در مسابقات لیگ قاره‌ای روسیه راهی مسکو خواهد شد.
مرحله اول لیگ قاره‌ای روسیه ۲۰ فروردین ماه در شهر مسکو برگزار خواهد شد. مسابقات به صورت تیمی در چهار مرحله برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، پیش از این به دلیل عدم صدور مجوز دو نفر از ملی پوشان سرباز قهرمان، اعزام تیم ملی جودو به این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما با تلاش‌های فراوان رئیس فدراسیون جودو مجوز خروج از کشور مهدی فتحی پور نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو به این رقابت‌ها صادر شد، اما متأسفانه به دلیل عدم همکاری مسئولان مربوطه مجوز خروج از کشور قاسم باغچقی صادر نشد و او فرصت حضور در این مسابقات را از دست داد.

ابوالفضل محمودی، حمیدرضا پاپی، سامان قمی و سامان منصوری نژاد، مهدی فتحی پور و جواد سخندان، محمد سروش جانی، علی فتاحی و امیرعباس موحد ترکیب تیم ملی جودو در این رقابتها را تشکیل می‌دهند.

هدایت این تیم برعهده حسین قمی است. ایوب رستمی به عنوان مربی تیم ملی و مصطفی کریمی به عنوان سرپرست کنار این تیم حضور دارد.