تیم والیبال باریج اسانس به قزاقستان رسید

تیم والیبال باریج اسانس به قزاقستان رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم باریج اسانس کاشان نماینده ایران در مسابقات والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا پس از سفری ۱۶ ساعته صبح امروز به شهر سمئی قزاقستان رسید. این تیم از طریق پرواز قطر ابتدا به دوحه، سپس آلماتی و سمئی رفت.

باریج اسانس از روز ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ماه در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رقابت می‌کند.

نماینده ایران با ترکیب مونا آشفته، مونا خواجه کلایی، شبنم علیخانی، نگار کیانی، هاله متقیان، سمانه سیاوشی، مهسا کدخدا، کاپیتان، مریم حبیبی، زهرا صالحی، زهرا کریمی، آیتک سلامت، هانیه محتشمی، الهه پورصالح و زویا خالقی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

فرزانه خمسه به عنوان سرمربی تیم، نیلوفر حجتی به عنوان کمک مربی، فهیمه مهلوجی به عنوان مربی بدنساز، ساجده سروش به عنوان فیزیوتراپ و عالیه مهیاری به عنوان سرپرست، کادر تیم باریج اسانس کاشان را تشکیل می‌دهند.

الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان نیز جهت بررسی و تماشای عملکرد بازیکنان ایران و به ویژه تماشای مسابقات حریفان آسیایی نماینده ایران و آشنایی بیشتر با سطح و سبک والیبال بانوان آسیا، به همراه تیم باریج اسانس ایران به این رقابت‌ها اعزام شده است.

این مسابقات در یک گروه به صورت گروهی برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم جدول برای کسب مدال طلا و تیم‌های سوم و چهارم برای به دست آوردن مدال برنز رقابت می کنند.

باریج اسانس کاشان در مرحله گروهی به مصاف نمایندگان قرقیزستان، ژاپن، تایلند، قزاقستان یک و قزاقستان دو می‌رود.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم