جنایت صهیونیستها در کرانه باختری اراده فلسطینیان را درهم نمی‌شکند

جنایت صهیونیستها در کرانه باختری اراده فلسطینیان را درهم نمی‌شکند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز شنبه به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ۳ تَن از فلسطینیان در کرانه باختری، واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش، کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن ترور ۳ فلسطینی، تأکید کردند: خون ریخته شده شهدای قهرمان، به مثابه مشعل انقلاب و مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی خواهد بود.

این کمیته‌ها در ادامه بیانیه خود همچنین تأکید کردند: جنایت ترور ۳ فلسطینی در کرانه باختری به کارنامه سرشار از جنایات رژیم صهیونیستی اضافه شد. با این حال، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند عزم و اراده فلسطینیان را در هم بشکند.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن محکومیت شدید اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ۳ فلسطینی در کرانه باختری، اعلام کرد: سیاست «ترور» نمی‌تواند ارمغان‌آور امنیت برای رژیم صهیونیستی باشد.

این جنبش مقاومت اسلامی در ادامه یادآور شد: رژیم صهیونیستی با ترور شهروندان فلسطینی در کرانه باختری بار دیگر نشان داد که به دنبال تشدید اقدامات جنایتکارانه خود علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی است.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه سه جوان فلسطینی را در نزدیکی ورودی شهرک عرابه در جنوب جنین در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

شاهدان عینی در این باره گفتند: نظامیان صهیونیست خودروهای امدادرسانی وابسته به هلال احمر فلسطین را از رسیدن به محل شهادت این جوانان فلسطینی منع کردند و پس از آن اعلام کردند که قصد تحویل پیکر آنها را نیز ندارند.

منبع : مهر