جنایت های رژیم صهیونیستی تاثیری بر اراده ملت فلسطین ندارد

جنایت های رژیم صهیونیستی تاثیری بر اراده ملت فلسطین ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش های جهاد اسلامی و حماس در بیانیه ای به مناسبت شهادت نوجوان فلسطینی در شهرک کفردان واقع در غرب جنین، بر پایبندی ملت فلسطین به گزینه مقاومت تاکید کردند.

جنبش حماس از اقدام قهرمانانه مبارزان و شهروندان فلسطینی در مقابله با یورش های مکرر صهیونیست ها تمجید و تاکید کرد که عزم و اراده ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی خدشه دار نخواهد شد و فلسطینیان با جنایت های رژیم صهیونیستی اعم از قتل، بازداشت، تخریب منازل و هتک حرمت مقدسات با تمام ابزارهای ممکن مقابله خواهند کرد و صهیونیست ها خواهند دانست که هیچ جایگاهی در سرزمین فلسطین ندارند.

همچنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تاکید کرد که جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک کفردان برای ترمیم وجهه از دست رفته این رژیم در عملیات روز گذشته دو مبارز فلسطینی بود که منجر به هلاکت یک نظامی صهیونیست شد.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که خون شهدای مقاومت هدر نخواهد رفت و رژیم صهیونیستی بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

گفتنی است، روز گذشته در درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست، دو مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند و یک نظامی صهیونیست نیز به هلاکت رسید.

همچنین، منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند که امروز چهارشنبه یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی به نام «عدی صالح» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهرک «کفردان» جنین، واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

منبع : مهر