حذف از هیأت رئیسه باید بررسی شود که قانونی است یا نه

حذف از هیأت رئیسه باید بررسی شود که قانونی است یا نه

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی که به دلیل برگزاری بازی تیم ملی ایران و لبنان در مشهد و حاشیه‌هایی که در این دیدار رقم خورد، زیر فشار سنگین انتقادات قرار گرفته بود درباره آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده گفت: وزیر کشور در این باره گزارش داد و جمع‌بندی هم حاصل شد. موضوع در حال حاضر از سوی کانال خودش پیگیری می‌شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه خیلی‌ها او را مقصر می‌دانند و خواستار اخراج وی شده‌اند، تأکید کرد: اولاً باید مشخص کرد تقصیر چیست؟ تصمیم‌گیرنده درباره این بازی یک نفر نبوده و مراحلی برای حضور تماشاگران وجود داشته است.

سخنگوی فدراسیون درباره گرفتن پاداش از فدراسیون با حضور در بازی‌های تیم ملی فوتسال در قرقیزستان یادآور شد: من مسئولیت کمیته فوتسال را در اختیار دارم و موضوع سفرم همراه با تیم ملی در قالب مصوبه شورای برون مرزی بود. این موضوع دو الی سه هفته قبل از بازی تیم ملی ایران در مشهد بود مشهد باید همراه تیم فوتسال به قرقیزستان می‌رفتم.

اصولی افزود: لازم بود همراه تیم بروم تا جلساتی داشته باشم. سفر من یک امر تشکیلاتی، اداری بود.

او درباره نامه هیأت رئیسه به کمیته اخلاق در خصوص تخلفات عزیزی خادم گفت: طبق مستندات آماده شده موارد را جمع‌بندی کرده و به کمیته اخلاق ارسال کردیم. ارکان قضائی فدراسیون فوتبال مستقل هستند و این موارد را بررسی خواهند کرد.

وی درباره در خواست تعدادی از اعضای مجمع برای حذف حضور چهار عضو هیأت رئیسه از جمله خودش گفت: بررسی‌ها در هیأت رئیسه انجام می‌شود و باید دید آیا این درخواست برخی اعضای مجمع با اساسنامه انطباق دارد یا نه؟!

اصولی با اشاره به بسته شدن حساب‌های فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات مالیاتی گفت: در یکی از جلسات سازمان امور مالیاتی تهران حضور پیدا کردم که بدهی‌هایی از ۱۰ سال قبل مانده است. توافقاتی هم انجام شد و جلسه‌ای هم با وزیر اقتصاد در مشهد برگزار کردیم. او دستوراتی برای مساعدت داد و امیدواریم این دستورات در اداره کل امور مالیاتی استان تهران اجرایی شود. البته انور در حال انجام است اما بار دیگر از وزیر اقتصاد می‌خواهم در حل مشکلات تسریع شود.

وی در پایان ضمن اظهار مقام‌های اطلاعی از بازداشت شهره موسوی گفت: در جریان این موضوع نیستم و اطلاع دقیق ندارم؛ البته این بحث به فعالیت‌های فدراسیون ارتباطی ندارد اما موضوع را پیگیری می‌کنیم.

منبع : مهر