حضور وزیر ورزش و جمعی از ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس

حضور وزیر ورزش و جمعی از ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه در تهران آغاز شد. طبق روال هر ساله، جامعه ورزش و ورزشکاران هم از میدان فلسطین در این راهپیمایی حاضر شدند.

در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان حضور یافت. وی گفت: جامعه ورزش در تمام عرصه‌ها در کنار مردم معنا پیدا می‌کنند و پای انقلاب ایستاده است.

وی در خصوص کناره گیری ورزشکاران از رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر تصریح کرد: ورزشکاران ارزشی و انقلابی جمهوری اسلامی دنباله رو آرمان‌های روز قدس هستند. وظیفه داریم از این فلسفه روز قدس پاسداری کنیم. بهترین فلسفه روز قدس مرگ بر ظلم است و مبارزه با حقوق بدون بشر است. ورزشکاران هم این فلسفه را دنبال می‌کنند و دنبال احقاق این حقوق هستند.

وزیر ورزش با اشاره به اتفاقاتی که منجر به تعلیق رشته جودو ایران در همین ارتباط شده است، گفت: ظلمی در حق جودو شده است که امیدوارم با پیگیری‌ها حقوق به حق کشورمان بازگردد و جودو ایران دوباره به میادین بین المللی برگردد.

همچنین کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی و محلی از دیگر حاضران در این راهپیمایی بودند.

علاوه بر این جمعی از ورزشکاران مختلف هم با حضور در میدان فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

منبع : مهر