حضور یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی پلیس پایتخت در روز قدس

حضور یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی پلیس پایتخت در روز قدس

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین دفاع از حق و حقیقت و انسانیت و مقابله و مبارزه با ظالمان است، بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک یک قرن است که همچون غده سرطانی در منطقه خاورمیانه سرباز کرده است و امنیت و آرامش مردم مظلوم فلسطین و همچنین لبنان و سوریه را با چالش‌های جدی مواجه کرده است.

وی افزود رژیم صهیونیستی اسرائیل وصله ناجوری است که در طول حضور نامشروع خود در منطقه جنایت‌های بی شماری را رقم زده است، عنوان داشت: اسرائیل در حقیقت عنصر ناامنی در منطقه و نماد ظلم و ستم و تجاوز به حقوق انسان‌های مظلوم است که باید طو مار آن در هم پیچیده شود.

سردار رحیمی گفت: مقابله با ظالمان و ستمکاران و دفاع از مظلومان سنت الهی است و سکوت در مقابل ظالمان گناه نابخشودنی است چرا که این سکوت و بی تفاوتی موجب گستاخ شدن ظالمان و تضییع بیش از پیش حق مظلومان می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه همه تمهیدات و ملاحظات انتظامی، ترافیکی و غیره برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بهتر راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده است، بیان داشت: در طول مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی روز قدس پلیس پایتخت حضوری فعال و پر رنگ خواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در راهپیمایی روز جهانی قدس شاهد حضور میلیونی مردم و همچنین مسئولان بلندپایه داخلی و خارجی خواهیم بود، گفت: این بار هم مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با مشت‌های گره کرده و هم صدا نفرت و خشم خود را از ظالمان و در رأس آن اسرائیل غاصب نشان خواهند داد، افزود؛ یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی پلیس و پایتخت در راهپیمایی روز قدس با اقتدار حضور پیدا می‌کنند.

منبع : مهر