حق اشتباه کردن نداریم / هواداران حامی تیم باشند

حق اشتباه کردن نداریم / هواداران حامی تیم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، عارف آقاسی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اردوی ۱۰ روزه تیم فولاد خوزستان در دبی امارات اظهار کرد: اردو برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت بود. دو دیدار دوستانه خیلی مهم برابر شباب الاهلی و الشارجه برگزار کردیم که فکر می‌کنم چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک خواهد کرد.

وی افزود: برای بازی با تیم‌های این چنینی باید یک سال زحمت کشید تا قهرمان شد و به لیگ قهرمانان آسیا رفت اما ما دو دیدار دوستانه با توجه به ارتباطاتی که سرمربی فولاد در فوتبال امارات داشت، انجام دادیم تا تجربه بیشتر و بهتری را برای آینده کسب کنیم.

بازیکن فولاد خوزستان عنوان کرد: تیم‌های اماراتی به طور معمول از بازیکنان خارجی پرتعدادی استفاده می‌کنند و در همین دیدارهای تدارکاتی نیز دیدیم که حریفان ما بیش از ۱۰ بازیکن خارجی را در ترکیب خود داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان بزرگی چون آلکاسر، پیانیچ، مانولاس و… که تا همین چند وقت پیش در مسابقات بزرگ اروپایی برای تیم‌های مطرح دنیای فوتبال به میدان رفته بودند، به همراه ستاره‌های خارجی دیگر مانند کایو و کاما را در این تیم‌ها حضور دارند که تجربه آنها در مسابقات متعدد، یک کلاس درس برای بازیکنان جوان ما بود.

بازیکن فولاد خوزستان افزود: در آسیا با تیم‌های عربی باید بازی کنیم و این دو دیدار دوستانه برای ما یک تمرین عالی بود تا بتوانیم به نقاط ضعف خود واقف شویم و نقاط قوت را تقویت کنیم.

آقاسی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا مثل هرسال و هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به حقمان برسیم چون دیگر حق اشتباه کردن نداریم.

وی افزود: در مسابقات قبلی در لیگ برتر با بدشانسی مواجه شدیم. در اکثر دیدارها تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های متعددی را خلق می‌کردیم. با تلاش بسیار به گل می‌رسیدیم ولی روی یک غفلت و اشتباه ساده، دروازه‌مان باز می‌شد. به هیچ وجه به حق‌مان نرسیدیم و آن اندازه که تلاش کردیم، مزد نگرفتیم. چنانچه نتایج لیگ برتر بر اساس استحقاق تیم‌ها رقم می‌خورد، اکنون فولاد یکی از تیم‌های بالای جدول بود. اما ناامید نخواهیم شد و به تلاش خود بیشتر و بیشتر ادامه می‌دهیم.

آقاسی گفت: سه – چهار غایب در این اردو داشتیم و دو بازیکن به دلیل مصدومیت در اختیار کادر فنی نبود که باشگاه در جریان این موضوعات است و وظیفه ما نیست در این باره صحبت کنیم و فکر می‌کنم با اضافه شدن این بازیکنان تیم ما تکمیل تر می‌شود.

وی اظهار کرد: هنوز مسیر طولانی در پیش داریم و از هواداران درخواست می‌کنم از تیم حمایت کنند. فولاد بارها ثابت کرده است که در نیم فصل دوم، نتایج بسیار خوبی کسب می‌کند و امسال نیز با حمایت، تشویق و دلگرمی هواداران فولاد، می‌توانیم ورق را برگردانیم و به اهدافی که در لیگ و آسیا ترسیم کرده‌ایم، برسیم.

منبع : مهر