حل مشکل ویزای ملی‌پوشان والیبال نشسته

حل مشکل ویزای ملی‌پوشان والیبال نشسته

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان 13 تا 20 آبان ماه (4 تا 11 نوامبر) همزمان در دو بخش مردان و بانوان به میزبانی بوسنی برگزار خواهد شد. به همین منظور قرار است تیم‌های ملی کشورمان روز 10 آبان ماه تهران را به مقصد سارایوو ترک کنند.

در روزهای گذشته صحبت‌هایی درخصوص به وجود آمدن مشکلاتی در مسیر صدور ویزای ملی‌پوشان ایران منتشر شد. همین مسئله نگرانی‌هایی را درباره احتمال عدم حضور تیم‌های ایران در این مسابقات مطرح کرد؛ احتمالی که البته خیلی ضعیف و کم بود.

مسعود حمیدی دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت صدور ویزای اعضای تیم‌های ایران اظهار داشت: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، قرار است ویزای اعضای تیم‌های مردان و زنان ایران از طریق سفارت بوسنی در استانبول صادر شود. به همین منظور در سه، چهار روز آینده یک نماینده از ایران به ترکیه می‌رود تا به نمایندگی از سایر اعضای تیم، ویزاها را بگیرد و این مشکل نیز برطرف شود.

تیم ملی مردان ایران در گروه دوم با قزاقستان، کرواسی و عراق همگروه است. تیم ملی بانوان نیز باید در گروه B با آمریکا، کانادا و اسلوونی دیدار کند.

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران تاکنون ۷ طلا، یک نقره و ۲ برنز در این مسابقات کسب کرده و امید اول قهرمانی در مسابقات محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم